۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق اردبیل:

انبار اموال تملیکی اردبیل نیازمند تجهیزات لجستیکی است

انبار اموال تملیکی اردبیل نیازمند تجهیزات لجستیکی است

اردبیل-دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: اردبیل نیازمند تخصیص امکانات لجستیکی و منابع مالی در راستای جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی مجتهدی نیا پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل پایش و نظارت عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور اظهار کرد: استان اردبیل از نظر قاچاق جز استان‌های پاک و سبز کشور است و این در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های خاموش مسئولان در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در استان روی داده است.

وی با اشاره به اینکه مورد خاصی از وقوع قاچاق در اردبیل طی یک سال اخیر گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: استان اردبیل جز استان‌های قاچاق‌خیز نیست و کمترین پرونده را در این حوزه شاهد هستیم.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اردبیل تصریح کرد: اداره کل اموال تملیکی با مشکلاتی از جمله کمبود امکانات، نیروی انسانی و انبار اجاره‌ای دست و پنجه نرم می‌کند اما با این حال عملکرد قابل قبولی در این حوزه دارد.

مجتهدی نیا خواستار توجه ویژه مرکز و تخصیص امکانات لجستیکی و منابع مالی به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان اردبیل شد و گفت: ا همکاری نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی گلوگاه‌های مهم در ورود کالاهای قاچاق به استان گرفته شده و ما کمترین تحرک قاچاقچیان را شاهد هستیم.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اردبیل گفت: در راستای جلوگیری از اطاله دادرسی و تعیین تکلیف سریع پرونده‌هایی که با اعتراض متهم یا دستگاه کاشف نیاز به رسیدگی مجدد دارد، ایجاد شعبه تجدید نظر در مرکز استان ضروری است و این امر توسط دبیرخانه کمیسیون استان اردبیل در حال پیگیری است.

در این دیدار مدیرکل پایش و نظارت بر عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز با ابراز خرسندی از همدلی دستگاه‌های عضو دبیرخانه کمیسیون استان اردبیل گفت: تعیین تکلیف سریع پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در مراجع قضائی به منظور جلوگیری از رسوب کالاها ضروری است.

یارنصب بیان کرد: وضعیت کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی استان نسبت به سال‌های گذشته بهبود چشمگیری داشته است.

کد خبر 5909733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha