سخنگوی نظامی صهیونیست‌ها: تا کنون ۶۰۰۰ بمب بر سر غزه ریخته‌ایم

سخنگوی نظامی صهیونیست‌ها: تا کنون ۶۰۰۰ بمب بر سر غزه ریخته‌ایم

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم از زمان نبرد طوفان الاقصی تا کنون غزه را با شش هزار بمب به وزن تقریبی چهار هزار تُن هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در نشستی خبری اعلام کرد: با قدرت به حملات خود به زیرساخت‌های تروریست‌ها در همه مناطق غزه ادامه خواهیم داد.

وی افزود: نیروهای هوایی ما تا کنون مواضع حماس را با شش هزار بمب به وزن تقریبی چهار هزار تن هدف قرار داده است. ما تا کنون به بیش از ۳۶۰۰ هدف از جمله مراکز فرماندهی، کنترل و زیرساخت‌های حماس حمله کرده‌ایم.

این مقام صهیونیست تصریح کرد: از صبح امروز پنج شنبه ده‌ها جنگنده اسرائیلی به اهداف حماس در نوار غزه حمله کردند. در این حملات یک فرمانده حماس و همراهان او را که علیه ما فعالیت می‌کردند، کشتیم.

وی مدعی شد: حملات ما بر شهر غزه و اطراف آن متمرکز است که فرماندهان حماس در آن حضور دارند. مناطق مرکزی شمال غزه که محل تجمع نیروهای حماس است، دچار خسارت شدید شده است.

این اظهارات مقام نظامی صهیونیست در حالی است که رژیم اشغالگر تا کنون به هلاکت بیش از ۱۳۰۰ صهیونیست در عملیات شگفت انگیر مقاومت فلسطین اذعان کرده و سران نظامی و سیاسی آن در شوک و سردرگمی به سر می‌برند.

کد خبر 5909995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha