۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

امام جمعه مهدیشهر:

«طوفان الاقصی» هیمنه اسرائیل را در هم شکست/ بی آبرویی موساد

«طوفان الاقصی» هیمنه اسرائیل را در هم شکست/ بی آبرویی موساد

مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل را در هم شکست، گفت: این عملیات از لحاظ وسعت و ابعاد شگفت انگیز و بهت آور بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلای نماز جمعه، درباره چرایی عملیات طوفان الاقصی بیان کرد: جنایت‌های بی شمار و حرمت‌شکنی صهیونیست‌های خبیث در بیت‌المقدس، این قبله اول مسلمانان یکی از دلایل طوفان امروز مردم فلسطین است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها بارها در بیت‌المقدس قرآن را پاره کردند و نمازگزاران را حتی به مسجد الاقصی راه نمی‌دادند، بیان کرد: به معنای واقعی صهیونیست‌ها خون مسلمانان را به جوش آورده و جنایت‌هایشان را تداوم بخشیده‌اند.

جنایت‌های اسرائیل

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه جنایت‌هایی که اسرائیل علیه مردم فلسطین انجام داده در کنار اهانت به مقدسات مسلمانان عامل دیگری است که طوفان مقاومت اسلامی امروز پدید آمده است، بیان کرد: اسرائیل ۳۳ هزار کودک فلسطینی را کشته است آن هم کودکانی که گناهی ندارند.

بارانی با بیان اینکه اسرائیل خانه‌های مردم غزه را با بمب‌های آمریکایی بر سر مردم خراب می‌کند، افزود: تصاویر ویرانی و پیکرهای مردمی که از دل این خرابه‌ها بیرون می‌آید، دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

وی با بیان اینکه ۷۸ سال جنایت‌های اسرائیل تداوم داشته و این خون مسلمانان را به جوش آورده است، گفت: عملیات طوفان الاقصی در بعد مختصات بسیار اهمیت دارد زیرا این نخستین باری بود که مقاومت از غزه حمله تهاجمی به صهیونیست‌ها داشت چرا که در طول این هفت دهه، فلسطین تنها دفاع می‌کرد و این بار مقاومت دست به عملیات تهاجمی زده است.

غافلگیری اسرائیل

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه غافلگیری دیگر ویژگی طوفان الاقصی بود، بیان داشت: سازمان جاسوسی پهناور موساد اسرائیل که تمام اطلاعات را رصد می‌کند، در غفلت مانده بود و این تحقیری بود که در طوفان الاقصی برای اسرائیل رقم خورد.

بارانی با بیان اینکه طوفان الاقصی حمله همه جانبه ای علیه اسرائیل بود، گفت: این عملیات چه به لحاظ رزمی و چه غافلگیری و حتی در ابعاد وسیعی مانند جنگ رسانه‌ای، سایبری و … رقم خورد تا اسرائیل غافلگیر شود.

وی طوفان الاقصی را شگفت‌انگیز و بهت‌آور توصیف کرد و افزود: در این عملیات به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سازه‌های ساختاری پیچیده اطلاعاتی صهیونیست‌ها در هم شکست و کسی از موساد حساب نخواهد برد همچنین نیروهای مرزبانی ارتش اسرائیل که در مرز غزه حضور داشتند، غافلگیر شدند و در نتیجه این گروه هم از پای در آمد از سوی دیگر گنبد آهنین اسرائیل هم نشان داد که دیگر کارایی ندارد و در نتیجه حمله هیمنه اسرائیل را شکست.

کد خبر 5910399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha