۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵

در سال تحصیلی جدید؛

۱۴۹۶ نو دانشجو در دانشگاه صنعتی اصفهان پذیرش شدند

۱۴۹۶ نو دانشجو در دانشگاه صنعتی اصفهان پذیرش شدند

اصفهان- روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان از پذیرش ۱۴۹۶ نو دانشجو در این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان در سال تحصیلی جدید ۱۳۵۲ دانشجو به صورت الکترونیکی ثبت نام کردند.

از این تعداد ۸۳۹ نفر پسر و ۵۱۳ نفر دختر در ۱۳ دانشکده دانشگاه صنعتی اصفهان پذیرش شدند. همچنین دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان نیز امسال ۱۰۳ نفر پسر و ۴۱ نفر دختر دانشجو پذیرفته است.

فرآیند ثبت نام نو دانشجویان در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ماه به صورت غیرحضوری انجام شد و در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه، دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌ها ساکن شدند. امسال ۴۵۰ دانشجوی پسر و ۲۱۰ دانشجوی دختر در خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه ساکن شدند.

همچنین با اجرای طرح هدا، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان، نودانشجویان با همیاران خود در طرح هدا آشنا شده و در برنامه دانشگاه گردی نیز شرکت کردند.

فردا شنبه ۲۲ مهر در اولین روز شروع کلاس‌های نو دانشجویان کارشناسی، آئین آغاز سال تحصیلی در سالن بزرگ شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 5910448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسدی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      20 4
      بساط کنکور که باعث بدبختی هزاران نفر شده است باید برچیده شود و هر کس هر رشته‌ای دوست دارد،علاقه دارد و توان دارد بخواند،قطعا فردی که علاقه قلبی به تحصیل در رشته ای دارد وارد دانشگاه نمیشود،تحصیل هم پرستیژ برای کسی نخواهد آورد.