حکیم جهانیان را به امدادرسانی فوری به مردم غزه فرا خواند

حکیم جهانیان را به امدادرسانی فوری به مردم غزه فرا خواند

رئیس جریان حکمت ملی عراق گفت: اهالی مقاوم و صبور ما در حصار شهر غزه در نتیجه محاصره زمینی و دریایی سختی که رژیم اشغالگر صهیونیستی بر آنان تحمیل کرده گرفتار شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق در پیامی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی گفت: اهالی مقاوم و صبور ما در حصار شهر غزه در نتیجه محاصره زمینی و دریایی سختی که رژیم اشغالگر صهیونیستی بر آنان تحمیل کرده گرفتار شده‌اند.

وی با اشاره به حملات شدید هوایی رژیم اشغالگر ادامه داد: رژیم صهیونیستی بر خلاف معیارهای انسانی و معاهده‌های بین‌المللی شهر غزه را به ویرانه تبدیل کرده و مردم غزه در شرایط انسانی دشوار به سر می‌برند.

حکیم بار دیگر خواستار اقدام جدی و مسئولانه شورای امنیت و سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب و دیگر نهادهای دینی و سیاسی و انسانی در سطح جهان شد.

رئیس جریان حکمت ملی عراق از همگان خواست که به مسئولیت خود برای نجات مردم غزه عمل و برای متوقف کردن تنش از سوی رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

عمار حکیم همچنین با توجه به انتشار اخباری درباره به پایان رسیدن آب و دارو و غذا و نیازهای معیشتی در نوار غزه که خبر از فاجعه انسانی سخت می‌دهد، جهانیان را به کارزار امدادرسانی انسانی فوری فرا خواند و برای مردم مقاوم غزه آرزوی صبر و پیروزی کرد.

کد خبر 5910484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha