گردان جنین:

آغاز حملات گسترده به شهرک‌های صهیونیستی را اعلام می‌کنیم

آغاز حملات گسترده به شهرک‌های صهیونیستی را اعلام می‌کنیم

گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس از آغاز حملات گسترده مبارزان این گردان به شهرک‌های صهیونیستی اطراف جنین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس اعلام کرد که در واکنش به تجاوزهای رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای را به شهرک‌های صهیونیستی اطراف جنین و ایست بازرسی‌های ارتش رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد.

گردان جنین اعلام کرد که مبارزان این گردان شهرک صهیونیستی «حومش» را گلوله‌باران کرده‌اند و پوشش گیاهی اطراف این شهرک صهیونیستی را به آتش کشیده‌اند.

از سوی دیگر نیروهای «العاصفه» (شاخه نظامی فتح) اعلام کردند که در راستای عملیات طوفان الاقصی همراه با دیگر گروه‌های فلسطینی وارد درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف جنین شده‌اند.

پیشتر منابع خبری اعلام کردند که در ورودی شهرک صهیونیستی میراف واقع در شرق جنین درگیری‌های شدیدی گزارش شده و ده‌ها فلسطینی در غرب جنین و در ورودی شهرک‌های صهیونیستی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

در ایست بازرسی سالم المقام در نزدیکی جنین نیز صدای تیراندازی به گوش می‌رسد. در ورودی شمالی بیت‌لحم نیز تیراندازی صورت گرفته و مبارزان فلسطینی با استفاده از بمب‌های دست‌ساز صهیونیست‌ها را هدف قرار دادند. در جنوب نابلس نیز نظامیان صهیونیست هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفتند و ایست بازرسی حواره نیز از سوی مبارزان مقاومت گلوله باران شد.

کد خبر 5910693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha