۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

دهک ۶ و ۷ از کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند می‌شوند

دهک ۶ و ۷ از کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند می‌شوند

اردبیل- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از امروز خانوارهای دهک ۶ و هفت از مزایای طرح کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم‌زاده عصر شنبه در جلسه هدفمندی یارانه‌ها در اردبیل اظهار کرد: از امروز کالابرگ الکترونیکی شامل ۲ دهک ۶ و هفت شده و خانوارهای بهره‌مند از یارانه در این دهک می‌توانند تا مبلغ ۱۲۰ هزار تومان از مبلغ تشویقی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: کلیه خانوارهای دهک ۶ و هفت با مراجعه به بیش از ۲۵۰ فروشگاه عرضه مواد غذایی در قالب کالابرگ الکترونیکی می‌توانند به شرط خرید ۵۰ درصد یارانه از ۱۰ محصول تعیین شده تا مبلغ ۱۲۰ هزار تومان کارت یارانه خود را شارژ کرده و مبلغ تشویقی دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: در یک خانواده که به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان مبلغ یارانه واریز می‌شود، در صورتی که ۱۵۰ هزار تومان از این مبلغ یارانه صرف خرید ۱۰ قلم کالای اساسی شود، در طول همان ماه می‌توانند ۱۲۰ هزار تومان مبلغ تشویقی و اضافه دریافت کنند.

رحیم‌زاده افزود: این ۱۰ قلم کالا از گوشت قرمز و سفید گرفته تا روغن، حبوبات، قند، شکر، برنج و ماکارونی را شامل می‌شود که از طریق فروشگاه‌های تعیین شده، عرضه این ۱۰ قلم را شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بیش از این تا دهک پنج از مزایای کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند بودند که از امروز نیز دهک‌های ۶ و هفت از این طرح و مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل اضافه کرد: با توجه به اینکه سازمان هدفمندی یارانه‌ها متمرکز در تهران است، امکان ارائه خدمات حضوری به خانوارها وجود ندارد اما خانواده‌ها برای استعلام دهک خود می‌توانند از طریق سامانه هدفمندی یارانه‌ها اقدام کرده و در جریان دهک خانوار خود قرار گیرند.

کد خبر 5911603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 0
      چرا باید تمام یارانه رو خرج کرد تا اون ۱۲۰ تومان به ازاء هر نفر رو دریافت کرد ؟ فرضا یه خانواده ۳ نفره میدونی چقدر باید کالا بگیرن وقتی ماشین نداری چطوری حملش کنیم بخاطر همین کالابرگ کوپنی بهتره چون اونموقع اندازه توانت خرید میکنی بقیش هم تا آخر ماه جمهوری اسلامی متاسفانه فکر میکنه همه وسیله نقلیه