۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

مدیرکل فرودگاه اردبیل خبر داد؛

اتمام مطالعات ۱۰ کیلومتر از دیوار حفاظتی فرودگاه اردبیل

اتمام مطالعات ۱۰ کیلومتر از دیوار حفاظتی فرودگاه اردبیل

اردبیل- مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: مطالعات ۱۰ کیلومتر از دیوار حفاظتی فرودگاه اردبیل با اعتباری حدود ۵۳۰ میلیارد ریال به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قصابی ظهر یکشنبه در بازدید از فرودگاه اردبیل با اشاره به ارتقا سیستم امنیتی فرودگاه پارس‌آباد و اردبیل اظهار کرد: مطالعات ۱۰ کیلومتر از دیوار حفاظتی فرودگاه اردبیل با تخصیص اعتباری حدود ۵۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه در راستای افزایش ضریب حفاظتی و امنیت فرودگاه‌های استان برنامه‌های متعددی در طول یک‌سال اجرا شده است، گفت: بهسازی حدود یک‌هزار و ۲۰۰ متر از فنس‌های پیرامونی فرودگاه اردبیل با اعتبار ۴ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: همچنین تهیه یک دستگاه راه‌بند جهت نصب در ورودی فرودگاه با اعتباری حدود ۵ میلیارد ریال انجام شده است و سیستم مدار بسته با اعتباری حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

قصابی با اشاره به تکمیل تهیه تجهیزات سیستم اکسس کنترل با اعتباری حدود ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۸ پرواز رفت و برگشت به صورت هفتگی به مقصد تهران و مشهد در فرودگاه اردبیل برقرار است.

وی همچنین به تکمیل فرودگاه پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: سیستم مداربسته با اعتباری حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل شد و تهیه تجهیزات سیستم اکسس کنترل با اعتباری حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انجام شد.

کد خبر 5912259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha