۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۴

رحیمی جهان آبادی در صحن مجلس:

آمریکا به اتمی شدن رژیم صهیونیستی کمک کرده است

آمریکا به اتمی شدن رژیم صهیونیستی کمک کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا در این ۷۰ سال حتی اجازه نداده یک قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی تصویب شود و به اتمی شدن این رژیم و اشغالگری آن در همه ابعاد کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۲۵ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: غزه امروز نماد ۷۰ سال ظلم کشورهای غربی و آمریکا در حمایت بی دریغ از رژیم صهیونیستی است.

وی متذکر شد: آمریکا در این ۷۰ سال حتی اجازه نداده است یک قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی تصویب شود و به اتمی شدن رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن در همه ابعاد کمک کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرانسه و بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلستان هم در این ظلمی که امروز در خاورمیانه اتفاق می‌افتد، شریک هستند و مردم غزه راهی جز دفاع، مقاومت، شهادت و ایستادگی ندارند.

وی با بیان اینکه همه طیف‌ها، جناح‌ها و گرایش‌های مذهبی در کشور باید اجماع کامل درباره آرمان بزرگ انقلاب اسلامی که آرمانی انسانی و مبتنی بر دموکراسی و حقوق بشر است، در دفاع از مردم فلسطین داشته باشند، گفت: مردم غزه ابهت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را دچار فروپاشی کردند.

کد خبر 5913812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha