۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳

هفته ششم لیگ بیست و سوم؛

تراکتور بدموقع خاموش شد/ بازگشت استقلال برای نزدیکی به پرسپولیس

تراکتور بدموقع خاموش شد/ بازگشت استقلال برای نزدیکی به پرسپولیس

هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که استقلال در آزادی مقابل هوادارانش بعد از ۲۰ سال کامبک زد و پیروز میدان شد تا به یک قدمی پرسپولیس در صدر جدول برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران که هفته معوقه بود با برتری و شکست تیم‌های مدعی بالای جدول به پایان رسید. این در حالی است که تیم‌ها پس از تعطیلی‌های زیاد با برنامه ریزی سازمان لیگ کار خود را از سر گرفتند.

نتایج هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

اراکی‌ها شکست مقابل تراکتور را فراموش کردند

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک به میزبانی شاگردان رحمتی برگزار شد که اراکی‌ها موفق شدند در بازی خارج از خانه نساجی را از پیش رو بردارند و با کسب ۳ امتیاز به جمع مدعیان برسند. شاگردان رحمتی هم که دومین شکست پیاپی خود را تجربه کردند و با توجه به از دست دادن امتیاز در دو هفته به رده‌های پایین‌تر سقوط کردند و جایگاه دوازدهم قرار گرفتند.

پیکان سواری شاگردان یحیی در قزوین

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر شاگردان یحیی گل محمدی میهمان پیکانی‌ها بودند، دیداری که به دلیل عدم وجود ورزشگاه مناسب در تهران پس از چند روز کش و قوس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد. در این دیدار پرسپولیس با درخشش و هتریک شهاب زاهدی موفق شد ۳ بر یک پیکان را از پیش رو بردارد و به صدر جدول برسد. تیم فوتبال پیکان هم با شکست در این دیدار در رده دهم جدول لیگ ایستاد.

ناکامی ادامه دار برزیل ایران در لیگ

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر در آبادان میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بود. شاگردان ویسی در این دیدار که به ۳ امتیاز بازی احتیاج داشتند تمام تلاش خود را کردند تا به برتری برسند اما تارتار دست آبادانی‌ها را خوانده بود و بازی را مدیریت کرد و در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. تقسیم امتیازات در آبادان به سود هیچ از تیم‌ها نبود شرایط دو تیم تغییری نداشت. ملوانی‌ها فصل جدید را با تارتار خوب آغاز کردند و اکنون با ۱۱ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارند.

تراکتور بدموقع خاموش شد/ بازگشت استقلال برای نزدیکی به پرسپولیس

کامبک استقلال پس از ۲۰ سال

در ادامه رقابت‌ها هفته ششم لیگ برتر فوتبال استقلال تهران پس از ۵ هفته با حضور تماشاگران خود در آزادی میزبان دیگر نماینده تهرانی یعنی هوادار بود. در این دیدار شاگردان محمود فکری خیلی خوب بازی را آغاز کردند و در همان نیمه اول از غافلگیری استقلالی‌ها استفاده لازم را بردند و ۲ گل از استقلال پیش افتادند. استقلالی‌ها که دوست نداشتند بازنده بازی باشند به خود آمدند و یکی از گل‌ها را در نیمه اول جبران کردند. شاگردان جواد نکونام در نیمه دوم هم به خوبی کار کردند و با درخشش مهرداد محمدی گل‌های بعدی را به ثمر رساندند و به پیروزی رسیدند.

استقلالی‌ها پس از ۲۰ سال موفق به کامبک زدن شدند و با پیروزی مقابل هوادار ۱۵ امتیازی شدند و با توجه به تفاضل گل نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارند.

فولاد با مرد اسپانیایی روی مدار برد

تیم فوتبال فولاد خوزستان که پس از علیرضا منصوریان روزهای خوبی را طی می‌کند در هفته ششم مقابل همشهری خود استقلال خوزستان قرار گرفت. دربی خوزستان که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود و دو تیم بازی را به خوبی اداره می‌کردند اما در نهایت این شاگردان مارتینز اسپانیایی بودند که با فشار روی دروازه استقلال خوزستان به گل رسیدند و توانستند ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنند. شاگردان مارتینز با این پیروزی ۶ امتیازی شدند به رده یازدهم جدول رسیدند.

شکست ربیعی مقابل تیم سابق در اصفهان

شاگردان محمد ربیعی در فولاد شهر اصفهان میزبان مس رفسنجان بودند، تیمی که فصل گذشته هدایتش در دستان ربیعی سرمربی وقت ذوب آهن بود. در این دیدار شاگردان ساکت الهامی که برای پیروزی به اصفهان آمده بودند با تلاش خود به برتری رسیدند. نکته قابل توجه این دیدار گلزنی منتظر محمد بازیکن عراقی استقلال که به صورت قرضی به این تیم رفته است بود. این بازیکن عراقی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

ذوب آهنی‌ها با توجه به شکست تراکتور در تبریز بهتری فرصت برای رسیدن به رده سوم را از دست دادند. شاگردان ربیعی در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ قرار گرفته اند.

تراکتور بدموقع خاموش شد/ بازگشت استقلال برای نزدیکی به پرسپولیس

طوفان شاگردان دقیقی در یادگار امام تبریز

تیم شمس آذر قزوین که تازه به لیگ برتر رسیده است هفته به هفته شرایط بهتری را پیدا می‌کند به حدی که آنها در هفته ششم در تبریز موفق شدند در حضور هواداران تیم فوتبال تراکتور ۳ گل وارد دروازه شاگردان خمز کنند و با شگفتی ۳ امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنند. آنها با این پیروزی تراکتور را از جمع مدعیان بالای جدول دور کردند. هرچند شاگردان خمز هم تمام تلاش خود را کردند تا ۳ خورده را جبران کنند اما تنها با به ثمر رساندن ۲ گل سنگینی ای شکست را کم کردند.

بازی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر به شکل عجیبی به دلیل حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. این در حالی است که تیم‌ها پرسپولیس و نساجی مازندران هم که در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند در هفته ششم بازی‌های خود را انجام دادند.

نتایج کلی هفته هفتم لیگ برتر:

* نساجی مازندران صفر - آلومینیوم اراک یک
* پیکان یک - پرسپولیس ۳
* صنعت نفت آبادان یک - ملوان بندر انزلی یک
* استقلال تهران ۳ - هوادار ۲
*فولاد یک - استقلال خوزستان صفر
* ذوب آهن اصفهان یک - مس رفسنجان ۲
* تراکتور ۲ - شمس آذر قزوین ۳

تراکتور بدموقع خاموش شد/ بازگشت استقلال برای نزدیکی به پرسپولیس

کد خبر 5918190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha