۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

وزیر جهاد کشاورزی:

مطالبات گندم‌کاران کامل پرداخت شد

مطالبات گندم‌کاران کامل پرداخت شد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با واریز ۳۵ هزار میلیارد تومان دیگر و جمع کل ۱۵۶ هزار میلیارد تومان، تمام مبلغ گندم خریداری شده از کشاورزان توسط دولت در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی از پایان تسویه مبلغ گندم خریداری شده در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد و گفت: امسال وزارت جهاد کشاورزی با کمک دولت توانست ۱۰ میلیون و ۳۵۷ هزار تن گندم از کشاورزان ۳۱ استان کشور خریداری کند.

وی افزود: رئیس‌جمهور در هر موقعیتی پیگیر مطالبات گندم‌کاران بود و از تأکیدات وی در هیأت دولت پرداخت مبلغ گندم به کشاورزان در سریع‌ترین زمان ممکن بود.

نیکبخت با مؤثر خواندن اقدام وزارت جهاد کشاورزی در خرید تضمینی گندم یادآور شد: خرید این مقدار گندم در سال زراعی که پشت سر گذاشتیم؛ کشور را در گندم نان به خودکفایی رساند و یکی از توفیقات بزرگ دولت در تولید و تأمین این محصول استراتژیک رقم خورد.

وی با تقدیر از کشاورزان اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی به وعده خود در پرداخت مطالبات گندم‌کاران تا پایان مهر عمل کرد و این ایفای تعهد در حالی است که میزان خرید تضمینی گندم نسبت به سال قبل آن از ۴۴ درصد رشد برخوردار بود.

کد خبر 5918572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ش ج IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      0 0
      آقا نیکی پرداخت نشده به ما
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      0 0
      امسال قیمت جهانی کیلویی گندم ۲۵ سنت بود. اگر چند شرکت حدود ۴ میلیون تن گندم متوسط با قیمت حدود ۱۵ تا ۲۰ سنت وارد و به دولت به قیمت ۳۰ سنت یا همان ۱۵ هزار تومان بفروشند ایران در تولید گندم خودکفا و این شرکت ها هم پولدار میشوند.
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      آخرش ازمبلغ اصلی یه ۲۰۰ تومان زدین
    • رسول IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 0
      سلام برای ما پول واریز نشده به بانک مراجعه کردم گفتن برا خیلیا نریختن پیگیر میشن