۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

یک مسئول راه و شهرسازی زنجان:

۵ هزار زنجانی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند

۵ هزار زنجانی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند

زنجان- رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از خرداد ماه سال گذشته تاکنون بیش از پنج هزار و ۶۴۷ زنجانی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند.  

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو ظهر دوشنبه گفت: ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن در استان زنجان همچنان ادامه دارد.

وی ابراز کرد:متقاضیان زنجانی می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: از خرداد ماه سال گذشته تا ۲۹ مهرماه سال جاری (۱۴۰۲)، حدود ۱۸ هزار و۷۷۵ نفر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۳۵ نفر در شهرستان زنجان و دو هزار و ۲۳۵ نفر در شهرستان ابهر و مابقی متقاضیان در دیگر شهرستان های استان ثبت نام کردند.

کردلو تاکید کرد: در سطح استان زنجان بیش از ۱۴ هزار نفر حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که از این تعداد هم دو هزار و ۵۸۱ نفر تعیین شعبه شدند و برای ۵۴۹ نفر نیز پرونده تشکیل شده است.

وی گفت: برای پنج هزار و ۶۴۷ نفر تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است، تاکید کرد: همچنین دو هزار و ۱۲۱ نفر توسط شعب بانکی و یا سامانه ثبت نام، رد درخواست شدند و مستاجرینی که دارای کد رهگیری نیستند می‌توانند به سامانه املاک و مستغلات آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه کرده و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز کرد: میزان تسهیلات ودیعه مسکن از سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان حداکثر ۴۰ میلیون تومان می‌باشد و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند.

کد خبر 5919252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha