فرار ۱۳۰ هزار صهیونیست از شهرک‌های شمالی و جنوبی فلسطین اشغالی

فرار ۱۳۰ هزار صهیونیست از شهرک‌های شمالی و جنوبی فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون دست‌کم ۱۳۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست از مناطق شمالی و جنوبی فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون دست‌کم ۱۳۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست از مناطق مرزی شمالی و جنوبی فلسطین اشغالی فرار کرده‌اند.

این رسانه‌ها در گزارش خود افزودند که تعدادی از هتل‌ها از باز کردن درهای خود به روی شهرک نشینان صهیونیست فراری خودداری می‌کنند، این در حالی است که بسیاری از آنها جایی برای پناه گرفتن ندارند.

منابع عبری پیشتر هم اعلام کرده بودند که تخلیه شهرک اشغالی سدیروت به علت پر شدن ظرفیت هتل‌ها و اقامت‌گاه‌ها در شهرها و شهرک‌های اطراف آن متوقف شده است.

فرار شهرک نشینان صهیونیست و آوارگی و اسکان آنها در چادرها در شرایطی است که رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی به طور مداوم در حال بمباران مناطق مسکونی فلسطینیان غزه و قتل‌عام و آواره کردن آنها است و با وجود اعتراض افکار عمومی جهانی همچنان به جنایات خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 5919823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      5 1
      خودشون تخلیه کردن، فرار تا تخلیه فرق میکنه
    • بهنام IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      6 1
      اسرائیل قصدداره به هر شکلی اوضاع شهرک نشینان خودش رو سروسامان بده و براش اصلأ مهم نیست که چه برسر مردم بیچاره و دربدر غزه بیاد.این هم ازقوم خونخوار یهود.چندروز پیش یک فیلم از مراسم عبادتشان دیدم من وحشت کردم بخدا فکر کردم شیطان پرست هستن اینقدر هیولا هستن😈👽👺👹☠️
    • بی نام IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      4 0
      باز هم امید همه مر دم مسلمانان جهان جمع شوند قبل انکه دولت یهو د درحال شکل گرفتن.اسراعیل دولت یهود نیست کل سه فرقه مسیحی جهان با هفتا دو فرقه یهو د دولتی تاسیس میکند وقتل عام مسلمانان میکند دولتهای مسسلمان تماشاچی هستن ترس دارن فقط ملتهابهمرا ظهور حضرت عسیی و امام مهدی میاد بزودی باب لد فلسطین
    • خلیلی هستم IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      4 0
      بایدتمامی شماهاازازخاک مقدس فلسطین خارج شوید
    • یوسف موسوی IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      2 0
      خدارا شکر سرزمین مردم مظلوم فلسطین کم کم داره آزاد میشود