اذعان ارتش اشغالگر به بمباران ۴۰۰ هدف طی ۲۴ ساعت گذشته در غزه

اذعان ارتش اشغالگر به بمباران ۴۰۰ هدف طی ۲۴ ساعت گذشته در غزه

در حملات وحشیانه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی ساعات گذشته ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از ساعتی قبل مجدد حملاتی را علیه شمال نوار غزه انجام دادند. شبکه المیادین گزارش داد که بیش از ۱۳۵ فلسطینی طی ساعات گذشته بر اثر حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۰ هدف در نوار غزه را بمباران کرده است.

شبکه فلسطین الیوم نیز از حملات توپخانه ای سنگین ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق نزدیک به مرزهای شمالی نوار غزه خبر داد. این شبکه همچنین از شهادت ابراهیم مرزوق یکی از همکاران فلسطین الیوم در جریان بمباران منزلش در منطقه التفاح واقع در شهر غزه به همراه اعضای خانواده اش خبر داد.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که تعداد شهدای بمباران منازل مسکونی در رفح و خانیونس واقع در جنوب نوار غزه طی ساعات گذشته به ۵۷ شهید و ده‌ها زخمی رسیده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مجدداً مناطق نزدیک به مرکز درمانی الشفا الطبی در غزه را بمباران کردند.

این جنگنده‌ها یک منزل مسکونی در اطراف بیمارستان شهداالاقصی واقع در دیر البلح در مرکز غزه را نیز بمباران کردند.

شب گذشته اعلام شد که شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه به ۵ هزار و ۸۷ نفر، شامل ۲ هزار و ۵۵ کودک و هزار و ۱۱۹ زن رسید. ۱۵ هزار و ۲۷۳ نفر نیز مجروح شده‌اند.

اشغالگران اندکی بعد از اقدام انسان دوستانه گردان‌های قسام در آزادی دو اسیر اسرائیلی بیمار، بمباران نوار غزه را تشدید و جنایتی دیگر را در اردوگاه پرجمعیت الشاطی مرتکب شد.

از سوی دیگر دکتر محمد ابوسلیمه مدیر بیمارستان الشفاء غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر ده‌ها فلسطینی در چند عملیات قتل عام به شهادت رسیده‌اند.

او افزود که بیمارستان‌های نوار غزه تاکنون هیچ نوع کمک دارویی و پزشکی دریافت نکرده‌اند.

گفتنی است که هم اکنون بیمارستان‌های نوار غزه به علت نبود مواد بی‌حس کننده و بیهوش کننده، عمل‌های جراحی را بدون بیهوشی مجروح انجام می‌دهند که در مواردی به شهادت مجروح به ویژه کودکان انجامیده است.

کد خبر 5920178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha