۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

امام جمعه موقت شاهرود: 

جبهه مقاومت تمام آرمان‌های استکبارگران را نابود کرده است

جبهه مقاومت تمام آرمان‌های استکبارگران را نابود کرده است

شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود طوفان الاقصی را سهمگین و عظیم توصیف کرد و گفت: جبهه مقاومت آرمان‌های استکبار گران را نابود کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید عبدالهیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه ضمن اشاره به طوفان الاقصی، تاکید کرد: این عملیات عظیم و سهمگین بود و ضربه‌ای شوک آور را اسرائیل وارد کرده است.

وی با بیان اینکه این عملیات مقطعی نیست که برای مدتی موقت تأثیرگذار باشد، بیان کرد: اسرائیل و آمریکا نتوانسته‌اند بعد از سه هفته از شوک این عملیات سهمگین بیرون بیایند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه جبهه مقاومت آرمان‌های استکبار گران را نابود کرده است، گفت: اهداف و آرمان‌های آمریکا، رژیم اشغالگر و اروپایی‌ها برای همیشه به برکت مقاومت اسلامی از بین رفته است.

عبدالهیان با اشاره به ویژگی‌ها و مزیت‌های طوفان الاقصی بیان کرد: این عملیات شرایط را برای همیشه تغییر داده به نحوی که آمریکا و اروپا دیگر نمی‌توانند نظم دنیا را به دلخواه خود تغییر دهند.

وی با بیان اینکه نقشه جدید غرب آسیا توسط جبهه و نظام مقاومت ترسیم می‌شودو این واقعیتی است که غرب باید ان را بپذیرد، گفت: جبهه مقاومت تغییر معادله‌های منطقه را سبب شده است.

امام جمعه موقت شاهرود همچنین به دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: در تمام دوران دفاع مقدس صدام از سوی بسیاری کشورهای دنیا حمایت می‌شد اما مردم ایران با قدرت ایمان و باور توانستند بر دشمنان پیروز شوند.

کد خبر 5923070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha