۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳

واکنش ترامپ به انصراف پنس: هرکسی که کنار بکشد از من حمایت می‌کند!

واکنش ترامپ به انصراف پنس: هرکسی که کنار بکشد از من حمایت می‌کند!

رییس جمهور سابق آمریکا پس از کناره‌گیری یکی از نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، پیامی برای او و سایر نامزدها مخابره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیوزویک، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا پس از کناره‌گیری مایک پِنس، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور از رقابت اولیه انتخاباتی، گفت که «هر کسی که کنار می‌کشد یعنی از من حمایت می‌کند!»

مشکلات پنس در مسیر جلب حمایت و کاهش اختلاف فاحش در رقابت انتخاباتی با ترامپ، تا اندازه‌ای به عدم محبوبیت او بین رای‌دهندگان مستقل و جمهوری‌خواهان میانه‌رو به دلیل ارتباط با دولت ترامپ و همچنین در بین حامیان ترامپ به خودداری وی از همراهی رییس جمهور سابق آمریکا در تلاش برای برگرداندن نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ این کشور مرتبط است.

پنس درباره کناره‌گیری‌اش گفت: برایم روشن شده که زمانش نرسیده است و تصمیم گرفتم از امروز کارزار انتخاباتم را تعلیق کنم.

ترامپ نیز در واکنش به تصمیم پنس گفت: هرکسی که کنار می‌کشد، به نظر می‌رسد که از من حمایت می‌کند. می‌بینید که نامزدها حالا رفته رفته کنار می‌روند و همگی من را حمایت می‌کنند. درباره مایک پنس نمی‌دانم اما او هم باید از من حمایت کند. می‌دانید چرا؟ چون من دوران ریاست جمهوری فوق‌العاده‌ای داشتم و او معاون من بود. پس باید از من حمایت کند.

رییس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: من او را به عنوان معاونم برگزیدم اما آدم‌ها در سیاست می‌توانند خیلی بی‌وفا باشند!

کد خبر 5924466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha