۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱

والدین دانش آموزان کاشانی از پرداخت هرگونه وجه اضافه خودداری کنند

والدین دانش آموزان کاشانی از پرداخت هرگونه وجه اضافه خودداری کنند

کاشان - مدیر تاکسیرانی کاشان گفت: دریافت کرایه سرویس مدارس طبق تعرفه اعلام شده است و والدین دانش آموزان در کاشان از پرداخت هرگونه وجه اضافه خودداری کنند.

سعید آستانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مهمترین هدف مجموعه تاکسیرانی کاشان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که شهروندان کاشانی همزمان با شروع سال تحصیلی با آن مواجه هستند قیمت سرویس مدارس برای مدارس است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت تاکسیرانی کاشان به صورت جدی به حوزه نظارت و کنترل سرویس مدارس وارد شده است، ابراز داشت: تمام اقدامات انجام شده در راستای رفع دغدغه‌های والدین دانش آموزان است.

مدیر تاکسیرانی کاشان با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس باید از تاکسیرانی مجوز داشته باشند، تصریح کرد: نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس بسیار جدی است و با تخلفات مرتبط با سرویس مدارس برخورد قاطع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکسیرانی کاشان به سلامت روحی و روانی و اخلاقی رانندگان سرویس مدارس تاکید دارد، گفت: نرخ سرویس دانش آموزان طبق تعرفه اعلام شده باید باشد و در صورت عدم رعایت توسط رانندگان محترم و یا شرکت‌هایی که سرویس مدارس را تأمین می‌کنند با آنها برخورد جدی و قانونی می‌شود.

آستانه با اشاره به اینکه نرخ مصوب سرویس مدارس اعلام شده است، تاکید کرد: والدین از پرداخت هرگونه وجه اضافه خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ سرویس مدرسه برای سال تحصیلی جاری وظیفه جابه‌جایی دانش آموزان را در کاشان بر عهده دارند، تاکید کرد: از زحمات پلیس راهور کاشان هم بابت همکاری با مدیریت تاکسیرانی تشکر می‌کنیم.

مدیر تاکسیرانی کاشان افزود: از والدین کاشانی می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با مراجعه حضوری و یا از طریق شماره تلفن ۵۵۲۳۶۰۶۰ داخلی ۲۰۸ اطلاع دهند تا موضوع از طریق همکاران ما پیگیری شود.

کد خبر 5930646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مصطفی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      خوب کرایه ای که آموزش و پرورش هم در نظر گرفته خیلی زیاده آنقدر نباید باشه امسال چقدر از دانش آموزان بنده خدا سرویسشون رو قطع کردن این قیمتها ناعادلانه هست .مثلاً گفتن زیر سه کیلومتر ماهیانه ششصد تا واقعا نمیارزه