۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردبیل عنوان کرد؛

تداوم برگزاری دوره‌های امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل

تداوم برگزاری دوره‌های امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل

اردبیل- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: دوره‌های امر به معروف و نهی از منکر در استان اردبیل به طور مداوم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم میر عباس‌زاده ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با اشاره به همکاری خوب مردم با ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: دوره‌های امر به معروف و نهی از منکر در استان به طور مداوم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در تلاش برای ارتقا جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان هستیم، افزود: اهداف و رویکرد ستاد دفاع از حق و حقوق مردم در حوزه‌های مختلف است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم تا مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف تحقق یابد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل بیان کرد: در این راستا دبیران ستاد در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان حضور دارند تا مطالبات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و به سرانجام برسد.

حجت‌الاسلام میر عباس زاده با بیان اینکه در راستای حجاب برنامه‌های مختلفی توسط ستاد انجام شده که با استقبال اقشار مختلف مردم روبه‌رو شده است، گفت: باید مکان و ساختمان مناسب برای فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان اختصاص یابد.

وی از کسب رتبه سوم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود نبود مکان مناسب و کمبود نیرو از اهداف و رویکرد ستاد به هیچ وجه باز نمی‌مانیم.

کد خبر 5930907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha