۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

مهلت تسویه حساب باشگاه های فوتبال با طلبکاران مشخص شد

مهلت تسویه حساب باشگاه های فوتبال با طلبکاران مشخص شد

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، مهلت تسویه حساب باشگاه ها با طلبکاران جهت صدور مجوز حرفه ای از سوی AFC را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمام تیم‌هایی که مجوز حضور در رقابت‌های آسیایی را کسب می‌کنند باید از سوی AFC مجوز حرفه‌ای دریافت کنند در غیر این صورت حتی اگر سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورند به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای نمی‌توانند در رقابت‌های آسیایی به میدان بروند. مسأله‌ای که برای تیم فوتبال استقلال تهران در فصل گذشته رخ داد و آنها به دلیل عدم تسویه حساب با آندره آ استراماچونی نتوانستد از سوی AFC مجوز حرفه‌ای دریافت کنند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

در همین خصوص مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تمامی باشگاه‌ها جهت دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی AFC از هفته آینده می‌توانند مدارک خود را در سایت بارگذاری کنند و پس از آن، مدارک هر باشگاه به صورت مجزا بررسی خواهد شد. در رابطه با مسائل مالی هم هر باشگاهی که تا تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۲ به بازیکن یا مربی سابق خود بدهکار باشد، موظف است تا تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ با آن شخص تسویه حساب و یا به توافق دست یابد. پس از اینکه فدراسیون فوتبال مدارک باشگاه‌ها را مورد بررسی قرار دارد برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد و در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ اسامی باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای برای فصل آینده را دریافت می‌کنند از سوی AFC اعلام خواهد شد.

کد خبر 5931779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha