مالزی: تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه حامیان حماس را نمی‌پذیریم

مالزی: تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه حامیان حماس را نمی‌پذیریم

نخست‌وزیر مالزی اعلام کرد که این کشور تنها تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل علیه حماس را به رسمیت می‌شناسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «انور ابراهیم» نخست‌وزیر مالزی امروز سه‌شنبه بار دیگر در حمایت از مقاومت فلسطین و مردم غزه اعلام کرد که مالزی هیچ گونه تحریم یک‌جانبه‌ای علیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را نمی‌پذیرد.

وی دراین‌باره گفت: ما هیچ تحریم یکجانبه آمریکا علیه حامیان حماس را به رسمیت نمی شناسیم و تنها تحریم های شورای امنیت را به رسمیت می شناسیم.

«انور ابراهیم»، نخست وزیر مالزی امروز دوشنبه فشارهای غرب برای محکومیت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» علیه صهیونیست‌ها را رد کرد.

وی دراین‌باره گفت: مالزی با فشار غرب برای محکومیت جنبش مقامت اسلامی فلسطین (حماس) موافق نیست.

انور ابراهیم که در پارلمان مالزی سخنرانی می‌کرد در ادامه افزود: مالزی به عنوان یک سیاست، با حماس رابطه دارد و این رابطه ادامه خواهد داشت.

صبح روز شنبه گذشته نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنمیت گرفته شدن ماشین و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات بزرگ و غافلگیرانه مقاومت، از هفته گذشته به صورت مداوم شهرها و مناطق مسکونی نوار غزه را بمباران می‌کند؛ اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه دیروز دوشنبه در تازه‌ترین آمار اعلام کرد که تعداد شهدای غزه در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۱۰۰۲۲ نفر افزایش یافته است که ۴۱۰۴ نفر از این تعداد را کودکان تشکیل می‌دهند.

القدره افزود: اشغالگران حملات شدیدی را به بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها در نوار غزه انجام دادند. آنان به صورت مستقیم تنها بیمارستان روانی نوار غزه و بیمارستان کودکان «رنتیسی» را هدف قرار دادند. در یک مرکز درمان بیماری‌های سرطانی نیز ۴ تن از آوارگان به شهادت رسیدند و ۷۰ آواره و بیمار دیگر نیز زخمی شدند.

کد خبر 5932418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha