۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۸:۰۵

جانشین فرمانده سپاه دشتستان:

صهیونیست‌ها با ابزار رسانه دنبال تطهیر خود هستند

صهیونیست‌ها با ابزار رسانه دنبال تطهیر خود هستند

بوشهر- جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه علیه السلام شهرستان دشتستان گفت: صهیونیست‌ها با ابزار رسانه دنبال تطهیر خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ستار یحیایی سه‌شنبه‌شب در برنامه سه‌شنبه‌های مقاومت در جوار شهدای گمنام شهر آب‌پخش اظهار داشت: رزمندگان و مجاهدان قهرمان ما، علاوه بر هویت اسلامی ایرانی و خوی انسانی و مردانگی به معنای واقعی کلمه یک پهلوان و جوانمرد بودند.

وی اضافه کرد: صحنه درگیری اشغالگران رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در غزه که نشانگر ماهیت آپارتاید این رژیم است، مملو از جنایت‌های غیرقابل‌باور و نگران‌کننده‌ای است که به کشته‌شدن بیش از ۱۰ هزار غیرنظامی که خیل کثیری از آن کودکان بی‌دفاع بوده‌اند، منجر شده است.

جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه علیه السلام شهرستان دشتستان ابراز داشت: در این بین با وجود اینکه غیرنظامیان، زنان و کودکان بر اساس تمامی مقررات حقوق بین‌الملل عرفی و قراردادی، دارای بیشترین میزان حمایت بین‌المللی در درگیری‌های مسلحانه هستند اما رژیم اشغالگر با هدایت عمدی حملات خود علیه آنان جنایتی را رقم زد که نمی‌توان به هیچ وجه از آن چشم پوشید و در اذهان عموم مردم ثبت و ضبط می‌شود.

وی تصریح کرد: تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی و استفاده از سلاح‌های ممنوعه و نامتعارف علیه غیرنظامیان، انتقال اجباری جمعیت و بی‌خانمانی فلسطینیان، پاکسازی قومی آنان، محاصره غیرنظامیان، سلب حق حاکمیت مردم غزه بر منابع طبیعی، قطع دسترسی عموم مردم به غذا و دارو، بمباران اماکن غیرنظامی از جمله مدارس، بیمارستان‌ها، منازل مسکونی، بناهای تاریخی و فرهنگی، آمبولانس‌ها، کادر درمان، خبرنگاران و اعمال کنترل بر اراضی تصرف شده که سرزمین‌های نیاکان مردم فلسطین را تکه‌تکه کرده است و به صراحت در قطعنامه‌های مجمع عمومی ملل متحد و آرای دیوان بین‌المللی دادگستری مورد محکومیت جدی قرار گرفته است، مستلزم رسیدگی مستقل در صحن شورای حقوق بشر ملل متحد است که نقش مؤثر گزارش‌های گزارشگران ملل متحد در تبیین ابعاد و زوایای جنایت‌های اخیر، بر همه دولت‌ها و مجامع بین‌المللی حقیقتی غیرقابل انکار است.

یحیایی اظهار داشت: جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در تاریخ ثبت و در اذهان عموم مردم آزاده جهان باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.

وی ابراز داشت: اصلاً تشکیل رژیم غاصب بر اساس قتل و عام، خونریزی، ترور و سرکوب با حمایت چشم بسته آمریکا و انگلیس به وجود آمده. که امروزه شاهد بخشی از اقدامات زشت آنان برعلیه بشریت و انسانیت هستیم.


جانشین فرماندهی سپاه جواد الائمه علیه السلام شهرستان دشتستان افزود: روی دیگر این جنایات ناجوانمردانه، مظلوم نمایی دروغین با ابزارها و قدرت رسانه‌ای است که صهیونیستی‌ها در جهان دارند. لکن در صدد هستند که این همه جنایت را تطهیر کنند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید: افشای اهداف شوم و جنایات پلید رژیم غاصب صهیونیستی باید در دستور کار رسانه‌ها و انسان‌های آزاده جهان قرار گیرد. لکن در این شرایط یکی از وظایف ما، بیان صحیح واقعیت‌ها و افشای پشت پرده جنایات و حمایت‌های شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار است.

کد خبر 5933370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha