۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۱

استاندار گلستان:

مشکلات مردم روستاهای سیل زده گالیکش به سرعت رفع شود

مشکلات مردم روستاهای سیل زده گالیکش به سرعت رفع شود

گالیکش- استاندار گلستان با تاکید بر رفع فوری مشکلات مردم روستاهای سیل زده گالیکش گفت: خدمت به مردم بگونه ای باید انجام شود که همراهی دستگاه ها را احساس کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد زنگانه، در جلسه فوق العاده مدیریت بحران شهرستان گالیکش، با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات مردم روستاهای گالیکش اظهار کرد: ظرف امروز و فردا مشکلات مردم روستاهای اجن قره قوجه، سندیکا و فارسیان گالیکش با همت تمامی دستگاه‌ها مرتفع شود و خدمت به مردم به گونه‌ای انجام شود که آنها همراهی شما را احساس کنند.

وی ضمن تقدیر از تمامی تلاش‌ها در مسیر خدمت رسانی به مردم سیل زده، در خصوص محورهای مواصلاتی، افزود: تمامی مصوبات قبلی پابرجاست و تردد کلیه وسایل بخصوص ماشین آلات سنگین فقط از مسیر گلیداغ، آشخانه و خوش ییلاق انجام خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: با استفاده از صندوق بیمه همگانی خسارت‌ها برآورد و مستندات بارگذاری شود.

وی ادامه داد: بر اساس برآوردهای اولیه خسارت سیل اخیر در استان ۲۵۰ میلیارد تومان است و البته میزان دقیق خسارات در حال برآورد است.

زنگانه یادآور شد: راهداری موظف است پل‌های علی برده گالیکش را تعمیر و تثبیت کند و منابع طبیعی استان درخت‌ها و الوارهای اطراف پل علی بردی را ظرف ۲۴ ساعت پاکسازی و جمع آوری کند.

وی افزود: شرکت زیرساخت ظرف مدت ۲۴ ساعت تمامی تیرهای خراب شده زیر پل را جابجا کند.

استاندار گلستان گفت: تمام کسانی که فداکارانه اقدام می‌کنند الگو محسوب می‌شوند.

وی تاکید کرد: افراد متخلف از دستورات مدیریت بحران به مراجع قضائی معرفی شوند و ضروری است توجه داشت که از کنار مسائلی که جان مردم را به خطر می‌اندازند به سادگی رد نخواهیم شد.

وی ادامه داد: لایروبی‌ها باهمت و هم افزایی دستگاه‌ها در قرارگاه شهید لولایی انجام شده و با اولویت شرق استان پیگیری شود و پل علی بردی و سازه آن در الویت بهسازی و تکمیل شهرستان باشد.

کد خبر 5934661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha