۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی:

تهیه و اجرای ۹۷۰ هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در کشور

تهیه و اجرای ۹۷۰ هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در کشور

نور- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ۹۷۰ هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در کشور تهیه شده و بخشی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی فاز اول و دوم مجموعه نمونه گردشگری الیمالات نور با بیان اینکه پروژه‌های متعددی در زمینه مناطق نمونه گردشگری و سایر تأسیسات در دست اجرا است، افزود: حجم سرمایه گذاری بالایی در این مجموعه‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: در مازندران در حوزه گردشگری ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان متقاضی وجود دارد ولی بروکراسی اداری از جمله مشکلات است و با تدبیر دولت تمامی اختیارات و تصمیم گیری ها در حوزه دریا و ساحل به شورایی که استاندار رئیس آن است، تفویض شده است.

وی با بیان اینکه در مازندران پروژه‌های متعددی وجود دارد، گفت: معافیت تعرفه‌های گمرکی برای واردات کشتی‌های تفریحی از دیگر مشوق‌ها است و امکان این امور میسر شده است و امیدواریم با استقبال سرمایه گذاران مواجه شویم.

شالبافیان با ۹۷۰ هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در کشور وجود دارد، گفت: پروژه‌های گردشگری با اشتغال بیش از ۱۰ نفر دارای ۲۹۰ هزار میلیارد تومان ارزش دارد.

به گزارش مهر، فاز اول پروژه بزرگ منطقه گردشگری الیمالات افتتاح و فاز دوم کلنگ زنی شد. برای این پروژه تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شد و تا اتمام طرح ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف می‌شود.

کد خبر 5934684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha