۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

امام جمعه قزوین:

اسرائیل در نبرد با غزه شکست ترکیبی را متحمل شده است

 اسرائیل در نبرد با غزه شکست ترکیبی را متحمل شده است

قزوین- امام جمعه قزوین گفت: ویژگی‌های شکست اسرائیل در غزه نشان می‌دهد شرایط برای صهیونیست‌ها بسیار سخت شده و شاهد شکست ترکیبی آنها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین اظهار کرد: اگر می‌خواهیم جامعه مقتدر و منسجم، دل‌های بامحبت، بازار ایمانی و اسلامی و سالم داشته باشیم باید تقوا را در جامعه رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه تقوا فقط در لفظ و کلام محقق نمی‌شود، افزود: اگر توانستیم در اخلاق، سیاست، اقتصاد، علم، دانش و برادری دستورات دینی را رعایت کنیم تقوا را رعایت کرده‌ایم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه آینده غزه روشن است، بیان کرد: امروز شرایط برای صهیونیست‌ها بسیار سخت شده و شاهد شکست ترکیبی صهیونیست‌ها هستیم.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها از همه لحاظ در این جنگ شکسته خورده و هرگز نمی‌توانند این شکست تلخ را جبران کنند.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه این حجم از ادمکشی جبران شکست نخواهد بود، تاکید کرد: هیچ چیزی جز وحشی بودن، قساوت قلب، نسل کشی و کودک کشی در کار صهیونیست‌ها وجود ندارد.

وی یکی دیگر از شاخصه‌های صهیونیست‌ها را خروج یک میلیون یهودی از سرزمین‌های اشغالی دانست و تصریح کرد: بقای صهیونیست‌ها به امن نگه داشتن این سرزمین اشغالی بود اما امروز این امنیت نیز از بین رفته است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه یکی دیگر از شاخه‌های شکست صهیونیست‌ها شکست سیاسی است تاکید کرد: اسرائیل در هیچ برهه‌ای با این حجم از مخالفت در عرصه بین المللی و مردم دنیا روبرو نبوده است و حتی در واشنگتن نیز تظاهرات ۳۰۰ هزار نفری علیه صهیونیست‌ها به راه افتاده است.

وی ادامه داد: این شکست ترکیبی نشان داد که اسرائیل رو به زوال است و با این جنایت‌ها به نابودی و سرنگونی خود سرعت بخشیدند.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه برای مبارزه با صهیونیست‌ها جهان اسلام باید تقسیم مسئولیت کند، عنوان کرد: همه مسلمانان خبر دارند و حتی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هم می‌دانند که هنوز آن امکانات جدی برای سرکوب و اضمحلال صهیونیست‌ها به کار گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه امریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با هم فرقی ندارند، گفت: تمام سرزمین‌های اشغالی که صهیونیست‌ها در آنجا هستند یک پادگان نظامی آمریکا است.

آیت الله عابدینی افزود: امروز همه پایگاه‌های آمریکایی در نقاط مختلف دنیا که الحمدلله به برکت نیروهای مقاومت اسلامی برای آنان ناامن شده و هر روز می‌شنویم که پایگاه‌های آمریکایی نیز توسط مقاومت هدف قرار گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه جنایت‌های امروز صهیونیست‌ها نمایش و تفسیر تمدن وحشی غرب است، اظهار کرد: سال‌ها این تمدن خود را به رخ دنیا کشیدند اما امروز می‌بینیم که چگونه در برابر وحشی گری سکوت کرده اند.

وی با بیان اینکه مردم دنیا از تمدن غربی چیزی جز وحشی‌گری و کودک‌کشی ندیدند، ادامه داد: آنچه امروز از حمایت غرب می‌بینیم جز وحشی گری نیست.

امام جمعه قزوین در پایان با اشاره به سالروز شهادت شهید تهرانی‌مقدم، خاطرنشان کرد: شهید طهرانی مقدم کاری کرده که ما در مقابل دشمنان دست خالی نباشیم و تحت تأثیر تهدیدهای آنها قرار نگیریم.

کد خبر 5935161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha