۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۰

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

جنایات اسراییل در غزه خشم جهانی را برای این رژیم به همراه دارد

جنایات اسراییل در غزه خشم جهانی را برای این رژیم به همراه دارد

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تحولات فلسطین، گفت: جنایات اسراییل در غزه خشم جهانی را برای این رژیم به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری صبح شنبه در جمع خبرنگاران با محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه، اظهار کرد: این روزها جزو روزهای بسیار تلخ برای جهان بشریت است، حوادثی که در غزه در حال وقوع است که البته این یک روی سکه بوده و می‌دانیم در ۷۵ سال گذشته همواره ملت مظلوم فلسطین هر سال شاهد این جنایت‌ها بوده‌اند و این خونریزی‌های صهیونیست‌ها در خاطره ملت فلسطین زنده است.

وی افزود: از همان سال ۱۹۴۸ کشتارها و جنایات زیادی در روستاها توسط رژیم اسرائیل انجام شده اما اتفاقی که این دفعه افتاد است بسیار حائز اهمیت است و آن به فضل الهی شکست اسرائیل از فلسطین است که به عنوان واقعه‌ای افتخار آمیز در تاریخ ملت فلسطین ثبت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اما آنچه از بمباران‌های بسیار گسترده صهیونیست‌ها می‌بینیم، نشانه ضعف اسرائیل است چرا که دشمن در عرصه نظامی در مقابل رزمندگان فلسطینی ناتوان است.

حجت الاسلام غفوری بیان کرد: بنابراین روی به بمباران‌های گسترده آورده است لذا می‌بینیم تانک‌های پیشرفته اسرائیل توسط مبارزان فلسطینی منفجر و تکه تکه می‌شود و هیچ کاری از دست اسرائیل ساخته نیست و شاهد بی آبروی و بی اعتباری اسرائیل و اربابش هستیم.

وی ادامه داد: الان میدان دست مبارزان فلسطینی است رژیم پلید صهیونیستی با جنایات وحشتناک خود باعث بیداری کل بشریت شد و ۷۰ سال تبلیغات دروغین آنها را آشکار کرد و ماهیت پلید رژیم صهیونیستی را برملا کرد و مظلومیت مردم فلسطین را برای تمام دنیا روشن کرد و امپراطوری رسانه‌ای غرب تمام قد پشتیبان تسلیحاتی و تبلیغاتی رژیم کودک کش صهیونیست هستند اما به فضل الهی و یاری خدا برتری نظامی در غزه در دست مبارزان فلسطینی است که منشأ نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهد شد.

کد خبر 5935457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha