۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

کارگاه یک روزه نمایشنامه‌نویسی در شهرکرد برگزار شد

کارگاه یک روزه نمایشنامه‌نویسی در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد_مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه یک روزه نمایشنامه‌نویسی با حضور ندا ثابتی در شهرکرد برگز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین بسیم ظهر شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در ارتباط با برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی، اظهار کرد: کارگاه نمایشنامه‌نویسی با هدف پرورش استعدادهای درخشان نویسندگی خانه روایت بام ایران حوزه هنری و علاقه‌مندان به نمایشنامه‌نویسی در شهرکرد برگزار شده است.

وی افزود: خانه روایت بام ایران به همت حوزه هنری و سرپرستی سجاد خالقی از هنرمندان داستان‌نویس چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده و اکنون بیش از یک سال است که فعالیت دارد.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری دغدغه اصلی هنرمندان تئاتر استان را اجرای نمایشنامه عنوان کرد و ادامه داد: حوزه هنری استان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین برگزاری مسابقه نمایشنامه‌نویسی تلاش دارد نمایشنامه‌نویسی در استان را ارتقا ببخشد که هدف از برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی جهت هنرمندان خانه روایت بام ایران آشنایی هنرمندان داستان‌نویس استان با مقوله نمایشنامه بوده است.

بسیم عنوان کرد: ندا ثابتی از هنرمندان نمایشنامه‌نویس کشور در این کارگاه مروری بر ادبیات نمایشی، ساختار نمایشنامه و تفاوت‌های ایده و طرح نمایشنامه با داستان و رمان را برای هنرمندان ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در برنامه‌های دراز مدت خود قصد دارد کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب هنرهای نمایشی در رشته‌های مختلف چون نویسندگی، بازیگری، کارگردانی و … برگزار نماید.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ندا ثابتی، مدرس این کارگاه یک روزه کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است و در کارنامه هنری خود تا کنون بیش از ۱۴ عنوان کتاب نمایشنامه دارد.

بسیم بیان کرد: امسال یکی از آثار این هنرمند نمایشنامه‌نویس با عنوان «شهر شکلاتی» از سوی هنرمندان تئاتر استان در جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری به روی صحنه رفت.

کد خبر 5935753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha