۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۲۴

فرمانده انتظامی دامغان:

۱۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در دامغان دستگیر شدند

۱۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در دامغان دستگیر شدند

دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از کشف نیم کیلو مواد مخدر در عملیات جداگانه در این شهر خبر داد و گفت: ۱۰ خرده فروش مواد مخدر و ۹ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب شامگاه شنبه در حاشیه جمع‌آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در دامغان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طرح آرامش در دامغان به اجرا در آمد، ابراز کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها برقراری امنیت به شهروندان است.

وی با بیان اینکه در این طرح‌ها با خرده فروشان مواد مخدر برخورد می‌شود، افزود: بر اساس همین طرح در عملیات جداگانه نیم کیلو مواد مخدر صنعتی در این شهرستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه ۱۹ خرده فروش و معتاد مورد شناسایی قرار گرفتند، ابراز کرد: این افراد دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

عرب در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دامغان پاتوق‌های مناطق آلوده توزیع مواد سطح شهر را شناسایی و این گروهک‌ها را متلاشی می‌کنند.

وی افزود: از شهروندان نیز تقاضا داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک پیرامون حمل و فروش و توزیع مواد مراتب را با ۱۱۰ در میان بگذارند تا موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 5936272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محبوبه نظری IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      2 0
      اگه ماخانواده معتادین خدا داریم ریشه اینا میکنه خدا خیر بده به کسی که مبارزه میکنه با اینا