درگیری فلسطینی‌ها با اشغالگران در مناطق مختلف کرانه باختری

درگیری فلسطینی‌ها با اشغالگران در مناطق مختلف کرانه باختری

درحالی که عناصر صهیونیست با یورش‌های روزانه به کرانه باختری تلاش می‌کنند مانع شعله ور شدن اوضاع در این منطقه شوند نیروهای فلسطینی با این عناصر متجاوز در مناطق مختلف درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اشغالگران صهیونیست مانند روزهای گذشته به صورت گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و تعداد زیادی از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند. این متجاوزان به اردوگاه الامعری در شمال رام الله حمله کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله به منطقه یطا واقع در جنوب الخلیل وارد ساختمان جمعیت اسلامی حمایت از ایتام شده و تجهیزات موجود در این ساختمان را مصادره کرد.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی امدادرسان را در نابلس را هدف قرار داده و سرنشینان آن را بازداشت کردند.

نیروهای مقاومت نیز به سمت عناصر متجاوز در منطقه قباطیه واقع در جنوب جنین شلیک کردند. همچنین نیروهای فلسطینی با عناصر متجاوز در جریان حمله آنها به روستای تل واقع در جنوب غرب نابلس درگیر شدند.

اشغالگران صهیونیستی که به اردوگاه عقبه جبر و دیگر مناطق شهر اریحا در کرانه باختری یورش برده بودند نیز با مقاومت نیروهای فلسطینی رو به رو شدند.

کد خبر 5937459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha