۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

برگزاری مجمع سالیانه هیات بیماران خاص و پیوند اعضای البرز

برگزاری مجمع سالیانه هیات بیماران خاص و پیوند اعضای البرز

کرج- مجمع سالیانه هیات بیماران خاص و پیوند اعضای البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی سالیانه هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان البرز ظهر دوشنبه برگزار شد، این مجمع با حضور آقایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، سید محمد موسوی دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا، مقصودی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل، رودگر رئیس هیئت و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل انجام گرفت.

در ابتدای مجمع، رودگر گزارشی از عملکرد فنی، مالی و تقویم سالانه هیئت به حاضرین ارائه داد که مورد تأیید و تصویب اعضا قرار گرفت.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه هیأت بیماران خاص جزو ۴ هیئت مهم و ویژه برای ما است، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم فضایی را در سالن ورزشی شهید عجمیان به این هیأت اختصاص دهیم.

فروغی با اشاره به فعالیت ۹ رشته در این هیأت گفت: انتظار داریم سایر دستگاه‌های مرتبط با مخاطبان این هیئت نیز به کمک ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بیایند.

همه افراد جامعه به ورزش نیاز دارند

همچنین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با بیان اینکه همه افراد جامعه به ورزش نیاز دارند اما ورزش برای این قشر مهم‌تر است، عنوان کرد: هر کمکی که از دستمان بر بیاید برای حل مشکلات و رفع کمبودهای این هیئت انجام خواهیم داد.

معصومه آقایی افزود: ورزش برای ما پررنگ است و هیأت شما پررنگ‌تر، بنابراین به علت شرایط خاصتان خاص‌تر هم دیده خواهید شد.

حرکتی رو به جلوی هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای البرز

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا نیز در این مجمع خاطرنشان کرد: هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان البرز، حرکتی رو به جلو و در حال پیشرفت دارد.

موسوی تصریح کرد: کار برای ورزشکاران هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا، موجب برکت در زندگی ما می‌شود و امیدوارم بتوانیم خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه دهیم.

کد خبر 5937904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha