۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸

فرماندار فیروزکوه:

قیمت‌گذاری گوشت توسط اتحادیه قصاب های فیروزکوه اصلاح شود

قیمت‌گذاری گوشت توسط اتحادیه قصاب های فیروزکوه اصلاح شود

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه بر ضرورت اصلاح مبنای قیمت‌گذاری گوشت توسط اتحادیه قصابان در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری منش صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از بازدید قصابی‌ها و مرغ فروشی‌های فیروزکوه جهت بررسی وضعیت نرخ گوشت و مرغ و روند توزیع با همراهی اعضای ستاد تنظیم بازار فیروزکوه خبر داد و اظهار کرد: علت اصلی بازدید ما گلایه شهروندان از قیمت بالای گوشت در شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه مباحث بهداشتی، قیمت‌گذاری و اطلاع‌رسانی قیمت و بازرسی در ماه‌های مختلف و به صورت مستمر بررسی و نتایج آن مطلوب است گفت: مسئله اصلی ما در خصوص قیمت‌گذاری اتحادیه برای گوشت است که در بازدید امروز به اتحادیه تکلیف شد مبنای قیمت‌گذاری اصلاح شود.

حیدری منش افزود: طی جلساتی که با دامداران فیروزکوه داشتیم و مشارکتی که مقرر شد این عزیزان داشته باشند، پیگیر هستیم تا دام به قیمت مناسبی فروخته و طی جلساتی که پیرامون این موضوعات در جهاد کشاورزی با حضور اتحادیه دامداران، گوسفندداران و قصابان داشتیم قرار شد با قیمت مناسب‌تری این زنجیره تأمین شود.

فرماندار فیروزکوه بیان کرد: قیمت گوشت در فیروزکوه طی بازدیدی که داشتیم برای هر کیلو گوشت گوسفندی ۴۵۰ هزار تومان بود و در شهرهای دیگر شاید مناسب‌تر باشد، ولی مسئله این است با تعاملی که بین دو مجموعه دامداران و قصابان شکل می‌گیرد شاهد کاهش قیمت محسوس در بخش مصرف‌کننده نهایی که همشهریان عزیز هستند، باشیم.

کد خبر 5938571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha