۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

جامعه روحانیت در تحقق راهبردهای جهاد تبیین نقش کلیدی دارند

جامعه روحانیت در تحقق راهبردهای جهاد تبیین نقش کلیدی دارند

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: جامعه روحانیت در تحقق راهبردهای جهاد تبیین نقش کلیدی دارند و باید قدردان جهاد مقدس روحانیت در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هادی رفیعی کیا شامگاه پنجشنبه در جمع مسئولان نمایندگی جامعه المصطفی در استان مرکزی واحد آشتیان، اظهار کرد: روحانیون به عنوان قشر فرهیخته جامعه، عامل اصلی نشر دین و صدور انقلاب اسلامی در سراسر جهان به شمار می‌روند و این قشر ارزشمند، با بصیرت و آگاهی با ارتقای علم روز همواره در خدمت اسلام و انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به نقش روحانیون عقیدتی سیاسی در پرورش روحیه دینی و مذهبی کارکنان انتظامی اشاره کرد و افزود: همه ما باید قدردان جهاد مقدس روحانیت در تبیین و بصیرت افزایی در تمام سطوح جامعه باشیم.

سردار رفیعی کیا با اشاره به نقش کلیدی روحانیت در تحقق راهبردهای جهاد تبیین و همپوشانی رسالت آنها با پلیس در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: شهادت سند افتخار پلیس در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأمین امنیت مردم است.

وی تاکید کرد: شهدای عرصه نظم و امنیت به ویژه ۵۷ شهید امسال را مستندی بر درستی مسیر حرکت پلیس در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که این مهم جهاد تبیین است که تثبیت نظام مقدس را به دنبال دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به جایگاه بالای پلیس در بین مردم در نظر سنجی های صورت گرفته در سطح جامعه تصریح کرد: مفتخریم که در لباس مقدس سربازی نظام باعث ارتقای رضایت شهروندان و تحقق امنیت پایدار در جامعه هستیم.

فراجا افتخار نظام اسلامی است

مدیر نمایندگی جامعه المصطفی واحد آشتیان در استان مرکزی نیز اظهار کرد: فراجا مجموعه‌ای فعال، پرتلاش، مردمی، جامعه محور و افتخار نظام اسلامی است.

حجت الاسلام مجدالدین مدرس زاده برزکی گفت: جانفشانی‌های سبز پوشان خدوم انتظامی که به صورت شبانه روزی به امت اسلامی خدمت‌رسانی می‌کنند، مایه مباهات و قابل تقدیر است.

وی افزود: مردم از مجموعه انتظامی رضایتمندی دارند و امنیت مثال زدنی در کشور، مرهون از خود گذشتگی و ایثار کارکنان انتظامی است.

کد خبر 5941016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha