۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان:

مظلومان غزه ایستادگی را از عاشورا درس گرفتند/ شکسته هیمنه اسراییل

مظلومان غزه ایستادگی را از عاشورا درس گرفتند/ شکسته هیمنه اسراییل

ساری- مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: ملت مظلوم فلسطین و غزه ایستادگی و مقاومت را از عاشورا درس گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رضایی صبح شنبه در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه با بیان اینکه رژیم غاصب و جنایتکار وحشی گری را به اوج رسانده است و به مدارس و منازل مردم فلسطین حمله ور شده که قلب امام زمان (عج) را به درد آورده است.

وی با بیان اینکه ما در این اجتماع بزرگ اعلام می‌کنیم که ملت ایران اسلامی خود رادر کنار ملت مظلوم غزه و فلسطین می‌داند و برای پیروزی این مردم دعا می‌کند، افزود: ملت مظلوم فلسطین و غزه ایستادگی را از عاشورا درس گرفتند و ظلم و ذلت را نمی‌پذیرند.

وی ادامه داد: ملت‌های مسلمانان بدانند که اسلام و غزه پیروز است و خداوند حمایت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان با اظهار اینکه فرج و آسانی از سوی خداوند به مردم غزه و فلسطین هدیه می‌شود، گفت: خداوند برای کسانی که در راه او حرکت کنند، دست یاری می‌دهد.

حجت الاسلام رضایی با اظهار اینکه مردم غزه با ایمان مقاومت می‌کنند و پیروزی نصیب آنها است، گفت: امروز فریاد می زنیم آمریکا از دست ملت ایران و غزه عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

وی با انتقاد از اینکه برخی‌ها به غزه و مقاومت آنها خرده می‌گیرند، گفت: باید در مقابل ظلم و استکبار ایستاد و اگر مردم غزه شهید شوند، عزت مسلمانان در این منطقه پایدار است.

جنایات در غزه با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد

وی با تقدیر از خروش و حماسه مردم ساری و مازندران گفت: امروز همه ملت ایران از مردم غزه حمایت می‌کنند و باید بدانیم که همه جنایات در غزه با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان با اشاره به درپیش بودن انتخابات آمریکا گفت: بایدن خود را برای رژیم کودک کش اسرائیل خرج می‌کند تا دوباره رأی بیاورد و در کرسی بماند.

حجت الاسلام رضایی با محکوم کردن جنایات آمریکا و اسرائیل در غزه گفت: متأسفانه عده‌ای در کشور برجام و ارتباط با غرب را تحفه‌ای می‌دانستند اما سرانجام آنان را دیدیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر از جمله شش هزار کودک مظلوم در غزه به خاک و خون کشیده شدند، گفت: حامیان حقوق بشر کجا هستند و چرا ساکت هستند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه همه افکار عمومی دنیا برای حمایت از مردم غزه به میدان آمدند، گفت: هیمنه اسرائیل شکسته و ضربه غیرقابل جبران بر پیکره این رژیم جعلی وارد شده است.

کد خبر 5941873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha