۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۸

معاون استاندار اردبیل:

تأخیر در پرداخت تسهیلات مسکن در اردبیل پذیرفته نیست

تأخیر در پرداخت تسهیلات مسکن در اردبیل پذیرفته نیست

اردبیل- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: کم‌کاری و تأخیر در پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها پذیرفتنی نیست و باید با پیگیری از مرکز در راستای تشکیل پرونده و پرداخت آن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین میرجعفریان شامگاه یکشنبه در نشست بررسی وضعیت مسکن محرومان در اردبیل، اظهار کرد: لازم است با احصای پروژه‌های در حال اجرای مسکن محرومان به تفکیک شهرستان‌ها و همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، اجرای این پروژه‌ها سرعت گیرد.

وی تصریح کرد: ۱۵ هزار واحد مسکن محرومان در استان اردبیل اجرا می‌شود که لازم است پروژه‌های در حال اجرای مسکن محرومان به تفکیک شهرستان‌ها احصا شده و با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی، راه و شهرسازی و دستگاه اجرایی مربوط بر اساس تفاهم‌نامه، اجرای این پروژه‌ها سرعت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به تسهیلات ودیعه مسکن که برای اجاره واحد مسکونی به اقشار نیازمند مصوب شده است، گفت: مساعدت بانک‌ها در پرداخت به موقع این تسهیلات به متقاضیان ضروری است.

میرجعفریان افزود: کم‌کاری و تأخیر در پرداخت این تسهیلات از سوی بانک‌ها پذیرفتنی نیست و باید با پیگیری از مرکز در راستای تشکیل پرونده و پرداخت آن اقدام کنند.

کد خبر 5944461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha