۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی مطرح کرد؛

درخشش تفکر بسیجی در باز کردن گره ها/محدود به وقت اداری نیستیم

درخشش تفکر بسیجی در باز کردن گره ها/محدود به وقت اداری نیستیم

بیرجند-فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به درخشش تفکر بسیجی در باز کردن گره ها گفت: تفکر بسیجی در راستای حل مسائل خود را محدود به وقت اداری نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در طول ۴۴ سال گذشته بسیج در همه عرصه‌های محرومیت زدایی، امنیتی، سازندگی و … نقش ایفا کرد و در واقع خوش درخشید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بسیج گره‌های بسیار بزرگی را در جامعه باز کرده است، بیان کرد: بسیج در بسیاری از بخش‌ها در کنار دستگاه‌های اجرایی بوده است و یا برای خدمتگزاری آنان راه را باز کرده است.

مهدوی با بیان اینکه افتخار بسیج بر این است که در رأس آن فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود دارد، گفت: امروزه بسیج الگوی بسیاری از آزادی خواهان جهان قرار گرفته است چرا که از دل مردم برخواسته و برای مردم کار و تلاش می‌کند.

تفکر بسیجی انتفاضه سنگ را به مقاومت امروز مبدل کرده است

وی اظهار کرد: بسیاری از کشورهایی که سال‌ها زیر یوق استکبار و استعمار بوده‌اند امروزه با الگو گرفتن از اندیشه بسیجی به جبهه مقاومت پیوسته و در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: فراموش نکنیم که در ۳۰ سال قبل در فلسطین انتفاضه سنگ را داشتیم ولی امروز آنان با امکانات بیشتر و به روزتر و با موشک در جلوی دشمن صهیونیستی اشغالگر ایستاده‌اند.

مهدوی با بیان اینکه در حوادث غیر مترقبه چون سیل و زلزله اولین نقش را بسیجیان ایفا می‌کنند، گفت: با توکل به خداوند توانستیم بسیاری از مشکلاتی که در پیش روی مردم به وجود آمده را بسیج با گروه‌های جهادی باز کرده است.

وی ادامه داد: این موضوع محرومیت زدایی از جهاد آبرسانی، ساخت مسکن محرومان، ایجاد اشتغال و…را شامل می‌شود که هر کدام از آنان حیطه گسترده‌ای را شامل می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با اشاره به اینکه بسیج در حوزه امنیتی پیشگام بوده است، یادآور شد: در اغتشاشات سال قبل نیز بسیج در کنار سایر نیروهای امنیتی و انتظامی ورود پیدا کرد و نقش دشمن برای آشوب را نقش بر آب کرد.

مهدوی ادامه داد: دشمن زخم خورده برای سالگرد اغتشاشات سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی کرده بود ولی جهاد تبیین موجب شد که اتفاق خاصی را در سطح کشور نداشته باشیم.

وی افزود: بسیاری از بسیجیان مدرسه به مدرسه، دانشگاه به دانشگاه و پایگاه به پایگاه رفتند و در حیطه تبیین موضوعات نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر نقش بسیج در امنیت پایدار گفت: در عرصه دفاعی تیپ حرفه‌ای مردم پایه سپاه در خراسان جنوبی حضور مقتدرانه ای در مأموریت‌های خود داشته باشد.

مهدوی با اشاره به فعالیت ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسیجی قرآن آموز در خراسان جنوبی یادآور شد: ما در کنار دولت مردان در راستای رفع مشکلات جامعه قدم برمی داریم و خود را خادم مردم مؤمن، انقلابی و با فرهنگ خراسان جنوبی می‌دانیم.

وی گفت: این روزها مسئولیت و وظیفه بسیجی علاوه بر حفظ آمادگی دفاعی، موضوع جهاد تبیین است که در این زمینه قرارگاهی نیز تشکیل شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی در راستای حل مشکلات خود را محدود به زمان و وقت اداری نمی‌کند، یادآور شد: کمرنگ شدن این تفکر در برخی از بخش‌های اداری وجود دارد که مشکلاتی را به دنبال خود دارد.

کد خبر 5944919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha