۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۲

مدیرکل غله اردبیل:

تولیدکنندگان جهادگران صف اول محصولات استراتژیک هستند

تولیدکنندگان جهادگران صف اول محصولات استراتژیک هستند

اردبیل- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: تولیدکنندگان به ویژه کارخانه آردسازی جهادگران صف اول تأمین کننده محصولات استراتژیک هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوبخت بعد از ظهر سه‎‌شنبه به مناسبت هفته بسیج در بازدید از کارخانه آردسازی سالم در اردبیل، تولیدکنندگان را جهادگران صف اول تأمین‌کننده محصول استراتژیک آرد دانست و اظهار کرد: آن چیزی که در سال‌های دفاع مقدس شاهد آن بودیم، امروز در کارخانه‌های آردسازی شاهد هستیم که به صورت جهادی برای تأمین آرد خبازی‌های استان تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برای رفع موانع و مشکلات کارخانجات آردسازی، از ظرفیت‌های خود در خدمت‌رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان بهره می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: ذخایر محصولات استراتژیک گندم و آرد در استان اردبیل مطلوب است و هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

نوبخت افزود: به منظور ارتقای کیفیت آرد و عرضه نان مطلوب به هم استانی‌های توسط واحدهای خبازی، اکیپ‌های بازرسی و نظارت کارشناسان اداره کل غله و خدمات بازرگانی با همکاری اداره کل استاندارد، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی از کارخانه‌های آردسازی استان بازدید می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها نحوه مخلوط کردن گندم، خط تولید، طبقات بوجاری و آسیاب، استحصال گندم، وزن آرد و مراحل کیسه‌گیری مورد بررسی قرار می‌گیرد و از آرد تولیدی استان نمونه‌برداری می‌کنند تا نسبت سنجش کیفیت آرد بر اساس شاخص‌های استاندارد مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید که با همراهی مدیرکل غله استان اردبیل انجام شد، از خط تولید تجهیزات صنعت آردسازی، خط‌های تولید آرد و همچنین آزمایشگاه کنترل کیفی و کمی بازدید و با بررسی وضعیت ذخیره گندم و تولید آرد در کارخانه آردسازی، به گفت‌وگو در زمینه مسائل و مشکلات این کارخانه تولیدی پرداختند.

کد خبر 5946211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha