۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷

استاندار:

سیستان و بلوچستان به هیچ وجه محروم نیست

سیستان و بلوچستان به هیچ وجه محروم نیست

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: این خطه پهناور، به هیچ وجه محروم و فاقد امکانات نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی صبح امروز در جمع مردم سیرکان، با بیان اینکه آبرسانی به شهرستان‌های سیب سوران و مهرستان در دست اقدام قرار دارد، گفت: با آبگیری سد ماشکید شاهد تأمین آب پایدار برخی از مناطق و روستاهای منطقه شرق استان هستیم.

وی ادامه داد: با وجود تمامی ترفندها، نقشه‌ها و تهدیدهای آمریکا اما جبهه مقاومت در مقابله با اسرائیل حتی یک قدم عقب نشینی نکرد محکم در میدان ایستاد و امروز همگان شاهد شکست این رژیم کودک‌کش و صهیونیستی هستیم.

وی اضافه کرد: اقداماتی در زمینه راه‌های روستایی و آبرسانی در دست انجام هست تا مشکلات اساسی حل شود، همچنین سد ماشکید آبرسانی شد، آبرسانی به شهرستان‌های سیب سوران و مهرستان نیز در دست اقدام است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش فیبر نوری، خانه‌های بهداشت، مخابرات و مدارس که آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم است نیز اقداماتی در دستور کار قرار دارد و این بخش‌ها در حال توسعه هستند.

وی اظهار کرد: در زمینه اشتغال باید از فرصت‌ها استفاده کرد و مرز مرکز صادرات باشد و آن را توسعه دهیم یعنی تولیدات بومی خود را صادر کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: باید به آینده درخشان این استان فکر کنیم و این فرصت مسئولیت را قدر بدانیم و در جهت توسعه استان از علم بهره‌گیری کنیم.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان به هیچ وجه محروم و فاقد امکانات نیست؛ بلکه دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید از آن‌ها بهره کافی را برد، گفت: باید برای جوانان هزینه شود اینها آینده استان و کشور هستند.

کد خبر 5949137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha