۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۵

معاون اداره کل بنادر خوزستان خبر داد؛

افزایش ظرفیت ارائه خدمات تخلیه و بارگیری به کشتی‌ها در بندر امام

افزایش ظرفیت ارائه خدمات تخلیه و بارگیری به کشتی‌ها در بندر امام

اهواز- معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از افزایش ظرفیت ارائه خدمات تخلیه و بارگیری به کشتی‌ها در بندر امام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صدرالله بهرامی عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای تصریح کرد: به دنبال اتمام عملیات اجرایی تعمیرات اساسی اسکله‌های ۱۱، ۱۲ و بخشی از اسکله ۱۳ و افزیش ظرفیت‌های اسکله‌های یادشده، امکان بهره‌برداری عملیاتی از آن‌ها برای ارائه خدمات به بهره‌برداران فراهم شد.

وی افزود: تعمیرات اساسی اسکله‌های ۱۱، ۱۲ و بخش اول اسکله ۱۳ به طول ۶۰ متر از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد ریال در آبان ماه امسال به اتمام رسید و به منظور بهره‌گیری عملیاتی تحویل بهره‌برداران شد.

بهرامی با اشاره به تقویت سازه‌ها، نصب ضربه‌گیرهای متناسب، اجرای ریل ویژه جرثقیل‌های دروازه‌ای در حین انجام عملیات تعمیرات اساسی اسکله‌های ۱۱، ۱۲ و بخش اول اسکله ۱۳، ادامه داد: با افزایش ظرفیت اسکله‌های یادشده علاوه بر امکان پذیرش کشتی‌های پهن پیکر در ابعاد بزرگ، استقرار جرثقیل‌های دروازه‌ای (گنتری کرین) برای ارائه خدمات تخلیه و بارگیری کانتینری مقدور می‌شود.

وی بیان کرد: بازسازی و نوسازی سازه‌های بندری با هدف افزایش ظرفیت توان خدمات بندری و ارتقای ترافیک کالا و کشتی از اهم اهداف اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در حوزه مهندسی و عمران برای رونق تجارت دریایی و ارتقای رضایت‌مندی بازرگانان و صاحبان کالا است.

کد خبر 5950766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      0 0
      متاسفانه کل کار بندر دادن دست پیمانکارا .کارگرایه بدبخت با کمترین حقوق پیمانکار ازشون کار میکشه. جالب اینجاست اکثر پیمانکارا خارج زندگی میکنند و خارج سرمایه گذاری می کنند. فقط پولشون از حلقوم کارگر میکشند متاسفانه