۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱

انتصاب دبیر اجرایی جشنوار تئاتر دانشجویی «پودس»

انتصاب دبیر اجرایی جشنوار تئاتر دانشجویی «پودس»

دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی «پودس» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری جشنواره، کیانوش ایازی دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی «پودس» معرفی شد. پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی «پودس» که رویداد هنری ویژه دانشگاه نبی اکرم (ص) است، در ۲ بخش تئاتر صحنه‌ای (اجرا مبتنی بر متن و اجرای مبتنی بر فرم) و بخش نمایشنامه‌ از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه در تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۸ دی ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی https://forms.gle/۳pAVUBfFovgSbUdHA ارایه کنند.

کیانوش ایازی کارگردان، بازیگر، نویسنده و طراح هنری است. او دانش آموخته هنرستان هنرهای زیبا، کارشناسی بازیگری و دانشجوی کارشناسی ارشد کارگردانی است.

وی در طول سال ها فعالیت در عرصه نمایشنامه‌نویسی متونی چون «یکی از ما ...»، «جنگ درون»، «آن ها» را به نگارش در آورده است. ایازی همچنین در حوزه طراحی و کارگردانی آثاری چون «یکی از ما...»، «کلونی دلقک»، «جنگ درون»، «شبیه شکست»، «زیپ» «جانور »، « دختران»، «مرثیه ای برای یک مرد مرده» و «آن‌ها» را به اجرا درآورده است. وی همچنین بازیگر آثاری چون «کرگدن»، «یکی از ما...»، «سه گاو یک شیر» و «ترب» بوده است.

کد خبر 5951302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha