۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲

فرماندار میامی:

ایجاد «زمین چمن» یکی از مطالبات ورزشکاران میامی است

ایجاد «زمین چمن» یکی از مطالبات ورزشکاران میامی است

میامی- فرماندار میامی احداث یک زمین چمن مناسب را مطالبه جدی و به حق ورزشکاران و مردم شهرستان دانست و گفت: احداث مجموعه ورزشی در دستور کار ورزش و جوانان استان سمنان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه اطلاعات ورزشی شهرستان در غالب یک کتابچه تدوین و در این کتابچه تمامی امکانات، اقدامات در این حوزه مشخص شود، تاکید کرد: معرفی ظرفیت‌ها به حمایت از ورزشکاران در نقاط مختلف شهرستان کمک می‌کند.

وی خواستار همراهی بیشتر بخش خصوصی و معادن شهرستان میامی در حمایت از ورزشکاران و رویدادهای ورزشی شد و گفت: برگزاری همایش بازهای بومی و محلی در شهرستان دستور کار قرار گیرد.

فرماندار میامی با بیان اینکه از نیازهای اساسی ورزش شهرستان احداث زمین چمن فوتبال است که به طور جدی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان قرار گیرد، گفت: ظرفیت و پتانسیل ورزشی بالایی در شهرستان وجود دارد و از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را داشته باشیم.

آشوری با بیان اینکه روی آوردن مردم به ورزش، بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و اخلاقی را حل می‌کند، گفت: در راستای نگاه توسعه‌ای و عدالت محور دولت مردمی، توزیع اعتبارات و زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرستان بر اساس برنامه و به صورت عادلانه خواهد بود و اعتبارات خوبی در حوزه ورزش دیده شده است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران می‌توانند در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بازوان نظام باشند، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ورزش، اطمینان و اعتماد نفس در انسان ایجاد کرده و جوان را به خودش مطمئن و خاطر جمع می‌کند لذا خاصیت طبیعی ورزش این است که آنها را از آن حالت رکود بیرون می‌آورد.

فرماندار میامی همچنین با بیان اینکه تمامی هیئت‌های ورزشی در حوزه و رشته‌های مختلف فعال شوند، گفت: باید همایش‌های پیاده روی و ترویج ورزش همگانی نیز در شهرستان میامی بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5951367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha