۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷

در اولین دوره مسابقات استانی مهارت آموزی؛

۱۱۲ نفر از سربازان نیروهای مسلح اردبیل مهارت‌های خود را می‌سنجند

۱۱۲ نفر از سربازان نیروهای مسلح اردبیل مهارت‌های خود را می‌سنجند

اردبیل - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: ۱۱۲ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح اردبیل در اولین دوره مسابقات استانی مهارت آموزی، مهارت‌های خود را می‌سنجند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم یونسی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۲ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح اردبیل که در ۱۲ رشته و ۴ سطح که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات را با موفقیت گذرانده‌اند، در اولین دوره مسابقات استانی مهارت آموزی، مهارت‌های خود را می‌سنجند.

وی افزود: این مسابقه با هدف افزایش مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، تلاش برای استانداردسازی آموزش‌ها، شناسایی و استعدادیابی نخبگان و توانمندسازی این قشر از جامعه برای ورود به بازار کار برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل با بیان اینکه رقابت‌کننده‌ها پس از موفقیت در این مرحله از مسابقات به مرحله سازمانی راه پیدا خواهند کرد، ادامه داد: برگزاری رقابت میان کارکنان وظیفه دارای مهارت در نیروهای مسلح در تخصص‌های گوناگون، موجب شناسایی و کشف استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی می‌شود.

یونسی با تاکید بر لزوم فراگیری آموزش‌های مهارتی و رفع نواقص موجود آموزشی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری این مسابقه‌ها موجب ارتقا فرهنگ مهارت‌آموزی و افزایش شایستگی‌ها و توانمندی‌های مهارتی برای شاغلین یا متقاضیان شغل در این حوزه می‌شود.

کد خبر 5951480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha