۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان:

میدان روایت اول را نباید به دشمن و رسانه‌های آن واگذار کنیم

میدان روایت اول را نباید به دشمن و رسانه‌های آن  واگذار کنیم

رشت- رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر لزوم غنابخشی به محتوای رسانه ای گفت: نباید میدان روایت اول را به دشمن و رسانه‌های آن واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر مهدی پارسا بعد از ظهر دوشنبه در نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب در رشت اظهار کرد: دنیای استکبار و زر و زور علیه تفکر بسیجی ایستاده است.

وی با بیان اینکه روایت اول نقطه قوت رسانه‌ها است، افزود: نباید میدان روایت اول را به دشمن و رسانه‌های دشمن بدهیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه ناکارآمدسازی حکومت اسلامی هدف اصلی دشمن است، گفت: تیره سازی دستاوردهای نظام اسلامی از اهداف اصلی دشمن است و این مسیر همچنان ادامه دارد.

پارسا با اشاره به خوراک منفی رسانه‌های دشمن در فضای جامعه بیان کرد: رسانه‌های دشمن در کمترین زمان هزاران پیام منفی و تخریبی علیه نظام اسلامی منتشر شده است.

وی با بیان اینکه عنان روایت جبهه رسانه را به دست بگیرید، افزود: تقویت جبهه رسانه انقلاب در بخش‌های مختلف بسیار اهمیت دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر لزوم غنابخشی به محتوای رسانه‌ای اضافه کرد: تولید محتوا محور اصلی و نقطه قوت مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن است.

پارسا با تاکید بر دقت و توجه به سوژه یابی در امر رسانه بیان کرد: دستاوردهای نظام را بدون روتوش سیاسی و توجه به جبهه بندی‌های جناحی منعکس کنید.

کد خبر 5951575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha