بازداشت ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری از زمان آغاز آتش‌بس غزه

بازداشت ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری از زمان آغاز آتش‌بس غزه

مسئول اطلاع رسانی باشگاه اسرای فلسطین روز دوشنبه گفت: رژیم اشغالگر در مدت چهار روز آتش اعلامی تاکنون، اقدام به بازداشت ۲۶۰ فلسطینی در کرانه باختری و بیت المقدس شرقی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، «أمانی سراحنه» مسئول اطلاع رسانی باشگاه اسرای فلسطین با اشاره به بازداشت گسترده فلسطینیان در کرانه باختری طی وقفه موقت ۴ روزه افزود: این اقدام اشغالگران در چارچوب حمله به شهرها و روستاهای فلسطین و تخریب و تجاوز به املاک و دارایی‌های فلسطینی‌ها انجام می‌گیرد.

مسئول اطلاع رسانی این نهاد غیر دولتی فلسطینی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته تاکنون ۳۲۶۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

امانی سراحنه اضافه کرد، بازداشت شدگان از سوی افسران دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مورد بازجویی قرار می‌گیرند.

اظهارات این فعال حقوق بازداشت شدگان فلسطینی در حالی است که انتظار می‌رود شامگاه دوشنبه، چهارمین و آخرین مرحله تبادل زندانیان فلسطینی با اسرای رژیم صهیونیستی انجام شود.

تبادل زندانیان فلسطینی با اسرای رژیم صهیونیستی در چارچوب توافق آتش بس چهار روزه انجام خواهد گرفت

کد خبر 5951917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      0 0
      چهار تا زندانی فلسطینی را با هزار بد بختی ازاد میکنند .در عو ض اسراییل ده تا اسیر دیگر میگیرد .عرب ها میدانند در یک جنگ کلاسیک حریف امریکا نیستند .اما نمیدانند که با یک جنگ چریکی میشود بزرگ ترین قدرت ها را به زانو در اورد .