۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳

امام جمعه موقت خاش:

بصیرت بسیجیان عامل استحکام کشور است

بصیرت بسیجیان عامل استحکام کشور است

خاش- امام جمعه موقت خاش با بیان اینکه بصیرت و مردمی بودن بسیجیان عامل مهم استحکام کشور استگفت: در شهرستان خاش سپاه و بسیج خوش درخشیدند و بخش بزرگی از برنامه‌های تفرقه افکن دشمنان خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بسیجیان همواره در کنار و همراه مردم بوده و در عرصه‌های داخلی و خارجی از اسلام، نظام و آرمان‌های والای شهیدان، امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع کرده‌اند.

وی گفت: سپاه و بسیج چشمه جوشان وحدت، همگرایی، یکپارچگی و انسجام ملی و دینی بوده و هدف متعالی بسیج و سپاه تداوم راه شهیدان اسلام، انقلاب، دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت است.

امام جمعه موقت خاش اضافه کرد: حفظ دستاوردهای بسیج و جهادگران بسیجی و اجرای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان یک اصل در سپاه و بسیج مطرح بوده و اقشار مختلف مردم نیز باید در همین راستا گام بردارند.

وی اظهار کرد: اجرای افزون بر ۱۹۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مقاومت بسیج و نیز حوزه سپاه شهرستانی با همکاری، همراهی و استقبال گرمی از این حمایت دارد که بدنه بسیج دارای استحکام و انسجام بوده و روز به روز در شهرستان خاش، شجره طیبه بسیج پربار و سنگین و وزنی تر می‌شود.

امام جمعه موقت خاش گفت: در شهرستان خاش، پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌های مقاومت و سایر ارکان سپاه در هفته بسیج خوش درخشیدند و بخش بزرگی از برنامه‌های تفرقه افکن دشمنان خنثی شد.

کد خبر 5951952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha