۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۴

با نرخ یارانه‌ای؛

گاز مایع و نفت سفید روستاهای بدون شبکه گاز تأمین شود

گاز مایع و نفت سفید روستاهای بدون شبکه گاز تأمین شود

خرم‌آباد - معاون اقتصادی استانداری لرستان تأکید کرد: گاز مایع و نفت سفید روستاهای بدون شبکه گاز با نرخ یارانه‌ای تأمین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز سه‌شنبه در جلسه کمیته سوخت لرستان با موضوع‌بند «ب» تبصره ۱۴ قانون بودجه، اظهار داشت: وزارت نفت و در ذیل آن شرکت‌های تهیه و توزیع فرآورده‌های نفتی در استان‌ها مکلف هستند طبق قانون از فروش نفت سفید و گاز مایع با قیمت یارانه‌ای به افرادی که بدون دلیل حاضر به استفاده از سیستم لوله‌کشی گاز شهری نیستند امتناع کند.

وی ادامه داد: روستائیانی که به شبکه گاز شهری دسترسی ندارند با تأیید شرکت گاز مربوطه از این امر مستثنی بوده و گاز مایع و یا نفت سفید را با نرخ یارانه‌ای دریافت خواهند کرد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان در مورد کسبه‌ای که با دلیل منطقی نیاز به استفاده از گاز «ال پی جی» و یا نفت سفید دارند، تصریح کرد: اگر نیاز این کسبه از طرف دستگاه مرجع و یا صنف مربوطه تأیید شود می‌توانند سوخت یارانه‌ای دریافت کنند.

ابراهیمی، تأکید کرد: روستاییان و کسبه‌ای که مشمول دریافت سوخت یارانه‌ای هستند می‌بایست در سامانه صدف ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: برای این کار متقاضیان باید به شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی مراجعه کنند تا برای بررسی میدانی به دستگاه‌های ناظر ارجاع داده شوند.

معاون اقتصادی استانداری لرستان، افزود: بدیهی است در صورت تأیید دستگاه ناظر و معرفی به شرکت پخش می‌توانند در لیست سامانه صدف ثبت و سوخت یارانه‌ای خود را دریافت کنند.

ابراهیمی به افرادی که بدون دلیل منطقی از استفاده از شبکه گاز شهری سرباز می‌زنند توصیه کرد نسبت به گازکشی شهری اقدام کنند.

کد خبر 5952752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha