۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۵۳

رییس هیأت اتومبیلرانی اردبیل:

رالی آذربایجان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

رالی آذربایجان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: رالی آذربایجان به میزبانی اردبیل در بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب کشاورز شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات رالی آفرود اردبیل اظهار کرد: یکی از مطالبات اساسی ورزشکاران رشته اتومبیلرانی راه‌اندازی پیست اتومبیلرانی است که انتظار می‌رود با حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و مسؤولان این پیست ایجاد شود.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده برای ایجاد پیست گفت: قرار است این پیست در مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل راه اندازی شود که امیدواریم هر چه زودتر شاهد راه اندازی این پیست باشیم.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی رانی استان اردبیل بیان کرد: در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در استان ظرفیت‌های بسیاری خوبی وجود دارد که شاهد درخشش ورزشکاران استان در مسابقات ملی هستیم و حتی ورزشکار اردبیلی به نمایندگی از هیأت استان در مسابقات بین‌المللی هم حضور خواهند داشت.

کشاورز بر تکمیل زیرساخت‌های رشته ورزشی اتومبیلرانی و موتورسواری در استان تاکید کرد و افزود: با حمایت مسؤولان و بخش خصوصی در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش هم با فدراسیون رایزنی‌های لازم انجام شده است، گفت: مقرر شده است که این آموزش‌ها با تقویم‌بندی به طور متداوم در استان برگزار شود و آموزش بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل از برگزاری رالی آذربایجان به میزبانی اردبیل در بهمن ماه خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد مهم انجام شده است.

کشاورز با بیان اینکه حفظ طبیعت و محیط زیست برای هیأت بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: در این زمینه اهتمام جدی وجود دارد که به طبیعت و محیط زیست آسیبی وارد نشود، همچنین اولین راند مسابقات رالی یابانی استان اردبیل از مسیر کوهستانی اردبیل به سرعین برگزار شد که در پایان «محمد فاتح» و «محسن میرزاپور» و «عرفان غلامی» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 5954889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha