تداوم تظاهرات گسترده در فلسطین اشغالی با شعار برکناری نتانیاهو

تداوم تظاهرات گسترده در فلسطین اشغالی با شعار برکناری نتانیاهو

هزاران صهیونیست در تل آویو، قدس اشغالی و مقابل اقامتگاه نتانیاهو در قیساریه در اعتراض به بی‌تفاوتی کابینه نسبت به باقی مانده اسرا در نوار غزه با شعار برکناری بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عبری «وای نت» وابسته به روزنامه یدیعوت آحارانوت، هزاران نفر از صهیونیست‌ها با برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز در شهر بندری حیفا خواهان استعفای فوری بنیامین نتانیاهو از نخست وزیری شدند.

بر پایه این گزارش، تظاهر کنندگان با سر دادن شعارهای مختلف و با حمل پارچه نوشته‌هایی خواستار روی کار آمدن کابینه‌ای مسئولیت پذیر و عاری از فساد شدند.

در همین ارتباط، شماری از صهیونیست‌ها در مقابل اقامتگاه بنیامین نتانیاهو در شهر «قیساریه» (قیصریه) واقع در سواحل مدیترانه تجمع کرده و خواهان استعفای فوری وی هستند.

شبکه عبری کان گزارش داد که در جریان درگیری تظاهرات کنندگان با پلیس در مقابل اقامتگاه نتانیاهو، دست کم ۶ نفر از تظاهرات کنندگان که در مقابل ویلای نتانیاهو تحصن کرده بودند، بازداشت شدند.

در همین ارتباط، معترضین اعلام کردند، امشب نیز تظاهرات مشابهی را برای برکناری نتانیاهو به دلیل شکست‌ها و ناکامی‌هایش در این جنگ ترتیب خواهند داد.

گفتنی است طی هفته‌های اخیر معترضین به شکل مستمری در مقابل محل اقامت نتانیاهو در خیابان غزه در قدس دست به تظاهرات زده و این اعتراضات حتی به درگیری با پلیس هم منجر شد.

شهر تل‌آویو نیز همچنان یکی از کانون‌های اعتراضات علیه نتانیاهو و سیاست‌های وی و نیز ائتلاف محسوب می‌شود.

کد خبر 5955896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha