۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

فرمانده سپاه محمدرسول الله خبر داد؛

برگزاری بزرگترین رزمایش مواسات در کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت

برگزاری بزرگترین رزمایش مواسات در کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت

تهران- رییس ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای پایتخت از برگزاری بزرگترین رزمایش مواسات در کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت در قالب اهدای ۱۲۴ هزار بسته حمایتی و ۲۴۱۰ سری جهیزیه و لوازم تحریر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده صبح دوشنبه در نشست خبری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه این کنگره ملی از امروز در قالب چهار مرحله کار خود را آغاز کرده است اظهار کرد: این کنگره از اوایل سال ۱۴۰۰ با ۲۸ کارگروه موضوعی و قشری کار خود را آغاز کرده است.

حسن زاده با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ و مکتب شهدا و مقاومت و تحت شعاع قرار دادن شهر و پایتخت با کرامات شهدا از اهداف مهم برگزاری این کنگره است گفت: همکاری همه بخش‌های کشوری، لشکری و رسانه‌ها در این اقدام بسیار پررنگ خواهد بود و این رویداد اثرگذار با مشارکت همگانی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) با بیان اینکه «اطلاع رسانی» و آشنایی شهروندان اولین مرحله برگزاری این رویداد است، افزود: مرحله دوم این کنگره از ۱۰ تا ۳۰ دی ماه و با عنوان «فضا سازی» در سطح شهر خواهد بود.

وی به مرحله سوم و چهارم این کنگره ملی اشاره و بیان کرد: سومین مرحله «تهران شهر شهدا» و چهارمین مرحله از کنگره نیز در روز ۱۲ بهمن به عنوان اوج فعالیت کمیته‌ها بعد از برگزاری کنگره اصلی خواهد بود و از سمفونی کنگره در این ایام رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ عنوان کرد: سه هزار و ۳۳۱ شهید، محل شهادتشان در سطح شهر تهران از جمله انفجار ناشی بمب گذاری در مناطق مختلف است ضمن اینکه شهدای ادیان توحیدی هم در این کنگره به صورت خاص مورد توجه قرار دارد و در راستای کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت، بزرگترین رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در قالب توزیع ۱۲۴ هزار بسته حمایتی و یک هزار و ۲۴ سری جهیزیه و لوازم تحریر در پایتخت برگزار می‌شود.

کد خبر 5957179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha