۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸

دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا جراحی می‌شود

دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا جراحی می‌شود

دروازه‌بان اول تیم فوتبال بارسلونا به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی آلمان تحت جراحی اورژانسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رسانه‌های اسپانیایی وضعیت جدید و نگران کننده‌ای را در خصوص مصدومیت مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا گزارش داده اند که نشان می‌دهد او ممکن است تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گیرد، چرا که او نتوانسته از مصدومیت اخیری که در تیم ملی آلمان از ناحیه کمر متحمل شده رهایی یابد.

تراشتگن به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر که ماه گذشته در تیم ملی آلمان درگیر آن شد، تا به امروز ۳ بازی مهم کاتالان‌ها مقابل رایو وایکانو، پورتو و اتلتیکو مادرید را از دست داده است.

روزنامه کاتالان اسپورت در گزارشی اعلام کرد که گزینه جراحی تراشتگن در حال حاضر برای رهایی از این مصدومیت به موضوعی جدی تبدیل شده است. تراشتگن برنامه درمانی و تمرینات فشرده‌ای را با بارسلونا پشت سر گذاشت اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده و برای ژاوی یک معمای بزرگ شده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: جلسه‌ای بین کادر فنی و پزشکی باشگاه برای بررسی وضعیت دروازه‌بان شماره یک این تیم برگزار می‌شود، نتیجه درمان این بازیکن تا به امروز رضایت بخش نبوده و از آنجایی که می‌خواهند این دروازه‌بان به تمرینات برگردد ممکن است به احتمال زیاد کادر پزشکی آبی اناری‌ها جراحی اورژانسی تراشتگن را مورد بررسی قرار خواهند داد.

در همین زمینه، روزنامه اسپانیایی "AS" فاش کرد که جراحی گزینه اصلی کارد پزشکی بارسلونا برای رسیدگی به وضعیت دروازه‌بان بارسلونا است چرا که درد او فروکش نکرده است.

این روزنامه مدعی شده است که او تا پایان سال ۲۰۲۳ در هیچیک از دیدارهای بارسلونا به میدان نخواهد رفت.

کد خبر 5957676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha