۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴

مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل خبر داد؛

پرداخت ۷۱۱ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال در اردبیل

پرداخت ۷۱۱ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال در اردبیل

اردبیل - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: ۷۱۱ میلیارد ریال تسهیلات از شروع سال‌جاری تاکنون برای کمک به ایجاد فضای کسب و کار در اردبیل پرداخت شده است.

طهماسب فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملکرد صندوق استان اردبیل در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار کرد: از شروع سال‌جاری تا کنون بیش از ۷۱۱ میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به ایجاد فضای کسب و کار در استان و رفع نیازهای ضروری و معیشت افراد جامعه توسط صندوق کارآفرینی امید اردبیل پرداخت شده است.

وی افزود: صندوق کارآفرینی امید در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد در سال جاری با ۱۴ دستگاه دولتی از جمله میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، امور بانوان استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد علوی تفاهم‌نامه منعقد کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل بیان کرد: این صندوق با حمایت از ایجاد کسب و کار و راه اندازی واحدهای تولیدی و موضوع اشتغال در سطح استان در ۸ ماه سال‌جاری توانسته است با پرداخت ۴۱۲ فقره تسهیلات برای ۴۲۲ نفر از متقاضیان اشتغال فرصت شغلی مستقیم ایجاد کند.

فرهنگ خاطرنشان کرد: این تسهیلات در بخش‌های اقتصادی کشاورزی حدود ۲۸۷ میلیارد ریال، صنعت حدود ۳۵۴ میلیارد ریال، خدمات حدود ۱۳۷ میلیارد ریال و ضروری و معیشت به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده و طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا در سطح استان به اجرا رسیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید به‌عنوان بانک عامل نهضت احیای طرح‌های اقتصادی معرفی شده است، افزود: از جمله اهداف این نهضت احیای بنگاه‌های اقتصادی نیمه تمام و راکد در راستای رونق اشتغال، تولید، توانمندسازی و افزایش ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال روستایی، روستاهای دارای پتانسیل تولیدی، خدماتی و گردشگری را شناسایی و در جهت توانمندسازی و کمک به رونق تولید محصولات روستایی و جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان و احیای طرح‌های اولویت دار تسهیلات حمایتی از محل اعتبارات ابلاغی پرداخت می‌کند.

کد خبر 5957690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha