۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۸:۱۸

راهپیمایی اعتراضی هواداران فلسطین در شهر بوستون آمریکا+فیلم

راهپیمایی اعتراضی هواداران فلسطین در شهر بوستون آمریکا+فیلم

صدها نفر از مردم آمریکا در شهر بوستون از دولت این کشور خواستند کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در ادامه حمایت مردمی مناطق مختلف جهان از فلسطین و نسل‌کشی مردم غزه، هم‌زمان با سفر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به شهر بوستون، مرکز ایالت ماساچوست، صدها نفر از هواداران فلسطین در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه در خیابان‌های این شهر راهپیمایی کردند.

معترضان خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند و از دولت بایدن خواستند کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

در تازه‌ترین جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نواره غزه حداقل ۶ نفر در بمباران دو خانه در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر زخمی شدند. همچنین در حملات رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه غربی خان یونس حداقل ۳ نفر به شهادت رسیدند.

همزمان، بمباران غیرانسانی نیروهای اشغالگر در مناطق الفلوجه، بیت لاهیه، تل الزعتر، اردوگاه جبالیه و حومه بیت حانون در شمال نوار غزه ادامه دارد. المیادین هم گزارش داده است که قایق‌های نظامی اشغالگران صهیونیست، ده‌ها گلوله به سمت ساحل منطقه مرکزی نوار غزه شلیک کردند.

نیروهای اشغالگر همزمان از بامداد امروز حملات توپخانه ای خود را به شرق خان یونس تشدید کردند.

حملات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه با شدیدترین وضعیت ادامه دارد. به تازگی نیز عربستان سعودی و قطر در بیانیه مشترکی، نگرانی عمیق را نسبت به فاجعه انسانی در نوار غزه و جنایات وحشیانه علیه فلسطینی‌ها که جان هزاران غیرنظامی بی دفاع از جمله کودکان، زنان و سالمندان را گرفته است، ابراز کردند و خواستار توقف جنگ در سرزمین‌های فلسطینی شدند.

بر اساس آمارهای رسمی تاکنون نزدیک به ۱۶ هزار نفر در حملات هوایی اسرائیلی‌ها به غزه به شهادت رسیده و بیش از ۴۰ هزار تن نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 5959021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha